Hop til indhold

Recommended Posts

Efter gode anbefalinger besluttede jeg mig for at møde Jessy på Østerbro. Da jeg var foran døren skrev jeg til hende og hun åbnede efter ca 30 sek. Jeg blev lukket ind på det lille kælderværelse og hun gav mig et håndklæde til at tage et bad. Efter mit bad gik jeg tilbage til rummet og Jessy fulgte snart derefter. Jeg bestitle en time med tungekys og megafransk.  Hun safte sig på sengen og startede med at give dybe tyngekys, Efter kort tid dykkede hun ned mellem mine ben og tog min pik i munden. Efter nogle minutter gik hun over til 69 og jeg fik hendes perfekte røv direkte i ansigtet. Jessy har virkelig en perfekt røv og en dejlig fisse. Hun fortsatte med at sutte til som en støvsyger og efter et par minutter kom jeg i hendes mund. Hun fortsatte med at sutte til min sæd var helt i hendes mund. Hun undskyldte sig selv it øjeblik og kom tilbage et par min efter. Hun lagde sig straks ved siden af mig og tog min pik i munden igen. Efter at have suttet mig i noget tid satte hun et kondom på min pik og satte sig på mig og begynde at ride mig. Det var utroligt lækkert og frækt at kigge på hende glide op og ned af min pik da hun er en lille og stram pige.   Hun rejser hjem nu og kommer tilbage til august.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er på til august. Hun lyder sgu dejlig. Desværre kender jeg alt for mange på Østerbro. Bliver sgu altid lidt nervøs, når det er i nærheden af venner og kollegaer. Er stedet ok diskret ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...