Hop til indhold
Guest Lucky one

Alana er uden for kategori!!!

Recommended Posts

Guest Lucky one

Jeg var forbi Alana her til aften, og det glemmer jeg aldrig!!! Jeg er ikke meget for at dele hende, men da hun bad mig skrive en anmeldelse herinde ville jeg ikke skuffe hende... 

ALANA er i DK for første gang og det var min første gang med en kvinde som hende... 

Jeg kan kun sige at jeg kommer til at leve længe på den oplevelse, for Alana er seriøst uden for kategori, hun er vanvittig smuk og naturlig og hendes krop noget af det bedste jeg har set nogen sinde!!! Hendes personlighed gør det kun endnu bedre!!!

Ved faktisk ikke hvad jeg skal skrive... En detaljeret beskrivelse ville aldrig yde ALANA retfærdighed!!! 

 

Kan kun sige hun skal opleves!!!

 

Pas på hende!!!!!

 

De bedste hilsner The very lucky one!!!

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lucky one

Hej Kasper 

Hvis du henviser til anmeldelsen, hvilket jeg tænker du gør, så kan jeg kun sige at der intet falsk er over den... Hvis du synes jeg lyder for begejstret tag forbi Alana så tror du bliver lige så begejstret!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
  • hvis man ønsker at anmelde et indlæg -  f.eks som falsk,   så har vi en udemærket og velfungerende funktion til den slags :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 6 timer siden:

Hun ser fin ud, synd hun tager 50% mere end alle andre for 30 min.

Priserne er da ikke 50% mere, men derimod mere dobbelt op.... Alle ydelser kommer jo ekstra ved siden af... 69 koster ekstra, mega fransk gør også.. Hun ser lovende ud, men med så mange andre gode der er i byen pt, hopper jeg over. Magter ikke det med at man skal stå og blive enig om en pris derude...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

1500 for en halv time, er der mange andre som tager, men der er der ikke nogle tillæg, der er alt incl. så det kan hurtigt blive dyrt. Men det opdager hun vel hvis kunderne udebliver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...