Hop til indhold
Århus fyren

Pige omkring Århus der tager imod mørke mænd?

Recommended Posts

Jeg synes efterhånden der er færre og færre piger, der modtager ikke-skandinaviske udseende. Jeg er kun udlandsk af udseende, da jeg er adopteret.

 

Er der nogen, der kender til piger, der modtager mænd der er mørke i huden?

Redigeret af Århus fyren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ring til hende du kunne tænke dig at besøge, og spørg på klingende jysk, om hun vil tage imod dit besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 3 minutter siden:

Ring til hende du kunne tænke dig at besøge, og spørg på klingende jysk, om hun vil tage imod dit besøg.

Det hår a prøwn. det wirker æt ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Århus fyren skrev, for 48 minutter siden:

Jeg synes efterhånden der er færre og færre piger, der modtager ikke-skandinaviske udseende. Jeg er kun udlandsk af udseende, da jeg er adopteret.

 

Er der nogen, der kender til piger, der modtager mænd der er mørke i huden?

Jeg ville ligesom Julius foreslå at du ringer eller skriver og lægger kortene på bordet. Mon ikke der er en pige der kan forstå det? :):) Tror du vil have størt held hos en dansk GP. Eller hvad er dit eget indtryk af det?

Redigeret af DK fyr 34
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes de fleste har skrevet i deres profiler, de ikke modtager udlændinge dem kontakter jeg ikke. Men ellers har jeg blevet mødt af et nej tak. Har heller ikke ringet til alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du skal lade være med at forsøge dig med at snakke ekstra jysk eller andet, der kan indikere uærlighed. Og lad for satan være med at være en af dem der spørger om uden kondom for x antal kr. ekstra! Grunden til at pigerne ikke vil have muslimer er nok, at de nogle gange forsøger sig med ting man ikke vil. Men god jagt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Sofiala skrev, for 14 minutter siden:

Tror du skal lade være med at forsøge dig med at snakke ekstra jysk eller andet, der kan indikere uærlighed. Og lad for satan være med at være en af dem der spørger om uden kondom for x antal kr. ekstra! Grunden til at pigerne ikke vil have muslimer er nok, at de nogle gange forsøger sig med ting man ikke vil. Men god jagt :)

Det var også mere ment som en joke :) Jeg snakker ganske normalt med dem :) Og sex uden kondom er ikke noget jeg gør mig i. Hverken hos GP eller almindelig sexpartnere, medmindre det er i et længerevarende forhold :)

Men mange tak :D

Bare af nysgerrighedens skyld. Ville du tage imod mænd, der er adopterede?

Redigeret af Århus fyren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes da også det ville være passende, at Sofiala gave dig et tilbud ;) Nu kender hun jo lidt om din problemstilling :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 10 minutter siden:

Jeg synes da også det ville være passende, at Sofiala gave dig et tilbud ;) Nu kender hun jo lidt om din problemstilling :)

Siger ikke @Sofiala skal give mig et tilbud. Er bare mere nysgerrig omkring hendes holdning til det. Men Jeg er da lidt interesseret i hvem hun er. Kunne være man kunne slå vejen forbi hende, hvis muligheden var der.

Jeg har forresten også oplevet, en pige har krævet ekstra penge, fordi jeg var adopteret. Det sagde jeg pænt nej tak til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

For pokker da – en rigtig mærkelig problemstilling :shock:

Mange af os grisefarvede etniske skandinaver er lidt misundelige på de eksotiske mørke mænd som kommer herop og stjæler vores quinder :D

Jeg har ikke bedre råd en dem du har fået i tråden – bare klø på og vær ærlig – det kommer man faktisk langt med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
Århus fyren skrev, for 1 time siden:

Siger ikke @Sofiala skal give mig et tilbud. Er bare mere nysgerrig omkring hendes holdning til det. Men Jeg er da lidt interesseret i hvem hun er. Kunne være man kunne slå vejen forbi hende, hvis muligheden var der.

Jeg har forresten også oplevet, en pige har krævet ekstra penge, fordi jeg var adopteret. Det sagde jeg pænt nej tak til.

https://annoncelight.dk/showad/226110        Hvis muligheden var der!!   Bare af nysgerrighedens skyld. Ville du tage imod mænd, der er adopterede?                                                                                                                                                                                                                 Læs hendes annonce-profil og bliv klogere.

Hun er virkelig en fantastisk dejlig pige.

Redigeret af Polar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Tror da at der er mange piger der ønsker at afprøve alle tangenter på klaveret, ligesom vi mænd ønsker det,..så bare giv den hele armen det vil helt sikkert give pote, kan ikke se hvorfor det ikke skulle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/226110        Hvis muligheden var der!!   Bare af nysgerrighedens skyld. Ville du tage imod mænd, der er adopterede?                                                                                                                                                                                                                 Læs hendes annonce-profil og bliv klogere.

Hun er virkelig en fantastisk dejlig pige.

Tusind tak! Jeg skal til Uldum, kan jeg se :D

Kører endda jævnligt forbi.

Redigeret af Århus fyren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Århus fyren skrev, for 8 timer siden:

 

Det var også mere ment som en joke :) Jeg snakker ganske normalt med dem :) Og sex uden kondom er ikke noget jeg gør mig i. Hverken hos GP eller almindelig sexpartnere, medmindre det er i et længerevarende forhold :)

Men mange tak :D

Bare af nysgerrighedens skyld. Ville du tage imod mænd, der er adopterede?

Som du kan se i min annonce, giver jeg som udgangspunkt alle en chance, men du skal heller ikke være i tvivl om, at jeg sagtens kan hidse mig op og bede dig om at skride hvis du ikke overholder mine grænser osv.!! Gensidig respekt er det bedste - også i denne branche! 

Men ja, det er da super ærgerligt at de søde skal lide under andres dårlige opførsel pga. etnicitet. Ville sgu også selv synes det var træls at blive valgt fra bare fordi jeg kom fra DK, men det er jo egentlig forståeligt nok, at nogle piger siger fra i annoncen. Tror bare man i din situation må huske, at pigen jo er den lille hvis manden bliver respektløs og man jo reelt kun har sit temperament til at skræmme ham væk. Tror heller ikke der skulle mange dårlige oplevelser til for at jeg også skrev "kun skandinaviske mænd".. Eller hvem jeg nu ellers ville kunne se et dårligt mønster med for den sags skyld. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 26 minutter siden:

Som du kan se i min annonce, giver jeg som udgangspunkt alle en chance, men du skal heller ikke være i tvivl om, at jeg sagtens kan hidse mig op og bede dig om at skride hvis du ikke overholder mine grænser osv.!! Gensidig respekt er det bedste - også i denne branche! 

Men ja, det er da super ærgerligt at de søde skal lide under andres dårlige opførsel pga. etnicitet. Ville sgu også selv synes det var træls at blive valgt fra bare fordi jeg kom fra DK, men det er jo egentlig forståeligt nok, at nogle piger siger fra i annoncen. Tror bare man i din situation må huske, at pigen jo er den lille hvis manden bliver respektløs og man jo reelt kun har sit temperament til at skræmme ham væk. Tror heller ikke der skulle mange dårlige oplevelser til for at jeg også skrev "kun skandinaviske mænd".. Eller hvem jeg nu ellers ville kunne se et dårligt mønster med for den sags skyld. ;) 

Nu ved jeg godt, det kan anses som tomme ord på nettet, men jeg ser bestemt ikke nogen grund til, man ikke skal overholde et andet menneskes grænser. Slet ikke når det kommer til sex. Uanset om det er en partner eller GP. Sex drejer sig mindst ligeså meget om respekt, som lyst, synes jeg. Så du kan være evigt forvisset om, når jeg kommer og besøger dig, for det vil jeg meget gerne, så vil bestemt blive respekteret :)

Havde ikke set din annonce før der blev linket til den. Så håber jeg bare ikke du er tilbageholdende overfor overvægtige mænd :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...