Hop til indhold
Decameron14

Knep min kone, syd-vestsjælland

Recommended Posts

Billederne så ægte ud, og prisen og arrangementet lød fristende.

Linket er lige blevet taget af annoncelight, men hun har annonceret de sidste to dage.

Hvis der er nogen, der har nået forbi så kom lige med en tilbagemelding :)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sailorman skrev, for 2 timer siden:

Hun ser interessant ud. Frækt koncept. Nogen som ved hvor hun kan besøges? Vest-sydsjælland kan være et vidt begreb.

Prøv telefonnummeret. - Det er nok ikke så farligt at spørge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decameron14 skrev, for 12 timer siden:

Billederne så ægte ud, og prisen og arrangementet lød fristende.

Linket er lige blevet taget af annoncelight, men hun har annonceret de sidste to dage.

Hvis der er nogen, der har nået forbi så kom lige med en tilbagemelding :)?

har besøgt dem 2 gange.

begge gange var jeg sammen med kvinden i soveværelse,mens manden sad i stuen.

hun elsker sex med masser af tungekys,og orgasmer med høj lyd.

har hilst på manden bagefter,han er ogse en behagelig type.

det foregår i lejlighed der er pæn og ren i næstved  ( nærmere kommer jeg det ikke )

virkelig god kærestesex som jeg vil anbefale ,og jeg kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig sweetstone. Hun kan lide det hun laver. Kom gerne igen hvis det ikke var så langt fra hjemadressen. Billeder passer også fint med den man møder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Telefonisk opkald igår formiddag - sød pige Malene, kunne desværre ikke nu - men ring igen eftermiddag.
Jeg spurgte på blindfold til hende og bindelege osv. Intet problem det ville hun gerne når manden var i nærheden - og det var han altid :-)
Vi blev så enige om at hun var heldig at have ham der!
Kl 1530 var hun så ved at lukke for dagen. Aftalte at jeg skulle ringe om formiddagen hvis deres annonce var på igen.

Skulle godtnok med fly til Jylland over middag men ringede til søde Malene og aftalte at jeg skulle have en halv time lige efter en kunde der kom snarest. Gav mig lige tid til at hæve penge og køre til byen (ca 30 km sydpå) og holde ved vejen hvor hun holder til  - i en sydsjællandsk by. 
Jeg holdt så der og ventede - 30 min - ingenting - 60 minutter - stadig ingenting - efter 5 kvarter ringede jeg og spurgte om de 30 minutter ikke snart var gået.
Jo da - men de havde skrevet (pr sms forstod jeg) at de ikke var interesseret alligevel når de ikke kendte mig - (der var ingen sms naturligvis),

Nå vende kareten - køre til lufthavnen, tage et noget senere fly - og surprice - den forhøjede billetpris passede næsten præcis med det beløb jeg havde hævet til Malene.

Der ER bare nogen mennesker der ingen respekt har for andres tid - det gælder sikkert både kunder og leverandører i dette forum - men for fanden hvor er det trælst.

 


 

Redigeret af Brandmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandmand skrev, for 29 minutter siden:

Telefonisk opkald igår formiddag - sød pige Malene, kunne desværre ikke nu - men ring igen eftermiddag.
Jeg spurgte på blindfold til hende og bindelege osv. Intet problem det ville hun gerne når manden var i nærheden - og det var han altid :-)
Vi blev så enige om at hun var heldig at have ham der!
Kl 1530 var hun så ved at lukke for dagen. Aftalte at jeg skulle ringe om formiddagen hvis deres annonce var på igen.

Skulle godtnok med fly til Jylland over middag men ringede til søde Malene og aftalte at jeg skulle have en halv time lige efter en kunde der kom snarest. Gav mig lige tid til at hæve penge og køre til byen (ca 30 km sydpå) og holde ved vejen hvor hun holder til  - i en sydsjællandsk by. 
Jeg holdt så der og ventede - 30 min - ingenting - 60 minutter - stadig ingenting - efter 5 kvarter ringede jeg og spurgte om de 30 minutter ikke snart var gået.
Jo da - men de havde skrevet (pr sms forstod jeg) at de ikke var interesseret alligevel når de ikke kendte mig - (der var ingen sms naturligvis),

Nå vende kareten - køre til lufthavnen, tage et noget senere fly - og surprice - den forhøjede billetpris passede næsten præcis med det beløb jeg havde hævet til Malene.

Der ER bare nogen mennesker der ingen respekt har for andres tid - det gælder sikkert både kunder og leverandører i dette forum - men for fanden hvor er det trælst.

 


 

forstår godt det træls- men for fanden du gået glip, af en kvinde der virkelig elsker sex

giv dem en chance til .

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 11 timer siden:

forstår godt det træls- men for fanden du gået glip, af en kvinde der virkelig elsker sex

giv dem en chance til .

Nah :-)

Nu kender jeg jo indstillingen til min tid  - og gentager man sine brølere så er man selv ude om det.

Der er heldigvis mange derude der kan lide det de gør - tror sex er kommet for at blive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nike10 skrev, for 22 timer siden:

Hejsa. Er der nogen der ved om hun er stoppet, har ikke set hendes annonce længe. Øvv øvvvv

 

håber på hjælp??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...