Hop til indhold

Recommended Posts

Hvad skal man sådan en trust regnfuld Fredag?

 

jeg faldt over Silvia : https://annoncelight.dk/showad/225384 og et eller andet trickede mig, så skrev og fik hurtig svar tilbage, og off we go!

centralt i Aarhus og let at finde

døren åbnes og Bingo - det er garanteret samme pige, omend det røde hår er erstattet af naturlig farve

en dejlig 1/2 time med fantastisk nærvær, hygge og ingen kikken på klokken! Følte faktisk at jeg var velkommen - så hvis i er til blød samværd på den gode måde så er det sagen. Men gem lidt til mig - det skal gentages!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

ja billederne passer rigtig godt - håret kortere og ikke farvet rødt mere. Vil tro billederne er fra sidste år. 

hun er slank og fast - brysterne naturlig - måske B

Desværre ikke sikker på hun er i Århus mere - vistnok draget nordpå igen (heldige Nordjyder)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Det er første gang, jeg skal samle modet til at besøge en GP, og hun lyder da som et usandsyligt godt bud... 

Ringer man bare og aftaler en tid? :)

 

PS. undskyld hvis det er dumt spørgsmål, vil bare gerne virke som om jeg ved hvad jeg laver når jeg ringer :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det gør man.  Jeg kender godt følelsen.  Var også vild nervøs første gang.  Men bare rolig de er som sædvanlig rigtig søde:0)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej FTS - forstår det helt klart. Har stadig selv sommerfugle i maven efter ca 2 år. Hun er helt nede på jorden og meget nærværende. Heltbestemt en man kommer tilbage til. :-)

hun er vist i byen onsdag- søndag de næste uger.

 

du kan starte med SMS - her svarer hun ret hurtig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...