Hop til indhold

Thaimassage i Agerbæk

Featured Replies

Skrevet

Ja, jeg kiggede forbi for en uges tid siden.

Det er en gammel halv tom bygning hun holder til i.

Men pigen er såmænd vældig sød, og serviceminded, og hun taler fint dansk.
Billederne kan sagtens være af hende.

Jeg snuppede en tur til 600,- og fik en rigtig god gang superfransk. Så på med gummi, og en tur i doggy.
Der gik vist lidt mere end 15 minutter, men der var overhovedet ikke noget tidspres her.

Alt i alt en god tur til en fornuftig pris, så "thumbs up"  herfra.

Skrevet

Jeg har også været et smut forbi... Waw... Når hun åbner døren i sine stramme shorts og en stram hvid t-shirt og kan se at hun ingen BH har på,  og så er hun chokolade brun med lyst brun hår, så bliver man sku solgt.. :)

Fik en halv time med GFE, jeg kom også lige fra badet og ny barberet og en god duft på..

Hun taler rigtig godt dansk, og både højde og drøtet passer, hverken tynd eller for tyk og dejlige naturlige C skål bryster og det er hende på billederne og sengen.. Der er mulighed for bad efter..

Men hun er der kun 3 dage mere :( ville jeg besøge hende igen..JA

Ville jeg blive afhængig af hende JA

Skrevet
golf 2 skrev, den 1/7/2017 at 11:51:

Jeg har også været et smut forbi... Waw... Når hun åbner døren i sine stramme shorts og en stram hvid t-shirt og kan se at hun ingen BH har på,  og så er hun chokolade brun med lyst brun hår, så bliver man sku solgt.. :)

Fik en halv time med GFE, jeg kom også lige fra badet og ny barberet og en god duft på..

Hun taler rigtig godt dansk, og både højde og drøtet passer, hverken tynd eller for tyk og dejlige naturlige C skål bryster og det er hende på billederne og sengen.. Der er mulighed for bad efter..

Men hun er der kun 3 dage mere :( ville jeg besøge hende igen..JA

Ville jeg blive afhængig af hende JA

Var nylig forbi, og kan bekræfte de gode anmeldelser - super sød og dygtig pige, godt sted, og ingen stress

Hun flytter til Fåborg (5 km væk fra Agerbæk) fra i morgen...

Skrevet
  • Author
Professoren skrev, for 2 timer siden:

Var nylig forbi, og kan bekræfte de gode anmeldelser - super sød og dygtig pige, godt sted, og ingen stress

Hun flytter til Fåborg (5 km væk fra Agerbæk) fra i morgen...

Lyder skønt det i skriver ;-)  Er der noget hun ikke er til, eller er hun åben for det meste. Er hun til superfransk også ?

Skrevet
youngatheart skrev, for 16 timer siden:

Lyder skønt det i skriver ;-)  Er der noget hun ikke er til, eller er hun åben for det meste. Er hun til superfransk også ?

Hun er til superfransk, men hun vil dog ikke have skuddet i munden.

Hun er ikke til analsex

Ellers er hun meget serviceminded.

Skrevet
  • Author
Arne Diller skrev, for 9 timer siden:

Hun er til superfransk, men hun vil dog ikke have skuddet i munden.

Hun er ikke til analsex

Ellers er hun meget serviceminded.

Øv..lader så ikke til hun kom til Fåborg alligevel, da hun ikke har lavet ny annonce på annoncelight ;-(   Håber da hun dukker op igen på et tidspunkt.

Hvad måtte du give for hele pakken hos hende ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.