Hop til indhold

Recommended Posts

hej suisi tak for sidst du er bare super god til at fjerne de ømme pletter fra min krop knuzzz til dig  tillykke med dit nye sted på østerbro 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
xroy666 skrev, for 12 minutter siden:

hej suisi tak for sidst du er bare super god til at fjerne de ømme pletter fra min krop knuzzz til dig  tillykke med dit nye sted på østerbro 

Nye sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg
xroy666 skrev, for 23 minutter siden:

hej suisi tak for sidst du er bare super god til at fjerne de ømme pletter fra min krop knuzzz til dig  tillykke med dit nye sted på østerbro 

haha...ren reklame. Første indlæg. Og så skriver rigtige mænd ALDRIG "knuzzz"....aldrig .-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, for 1 time siden:

haha...ren reklame. Første indlæg. Og så skriver rigtige mænd ALDRIG "knuzzz"....aldrig .-)

Tror du har ret ;)

Ømme pletter ?? Ku' godt være google-oversat fra spots !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, for 6 timer siden:

haha...ren reklame. Første indlæg. Og så skriver rigtige mænd ALDRIG "knuzzz"....aldrig .-)

Måske er profilen bare ikke en mand men en kvinde. Kvinder kan vel også få massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, for 6 timer siden:

haha...ren reklame. Første indlæg. Og så skriver rigtige mænd ALDRIG "knuzzz"....aldrig .-)

Satans også jeg skriver sommetider Knuzz. Men det stopper nu 

Knuzz 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 3 timer siden:

Måske er profilen bare ikke en mand men en kvinde. Kvinder kan vel også få massage.

 

Den Lange skrev, for 3 timer siden:

Måske er profilen bare ikke en mand men en kvinde. Kvinder kan vel også få massage.

Jo jo....men så at kalde sig xroy666 ????... det må være noget af en quind :-)

Knuzzz JR....HAHAHA....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
xroy666 skrev, den 30/6/2017 at 11:25:

hej suisi tak for sidst du er bare super god til at fjerne de ømme pletter fra min krop knuzzz til dig  tillykke med dit nye sted på østerbro 

Hvor kan Suisi mødes nu? Har du et link eller adresse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
afløbsrenseren skrev, for 3 timer siden:

Hejsa.

 

https://www.facebook.com/suisimeesook.thaimassag?fref=ts

 

Her står både adr og tlf nr ;) 

 

Men har ikke selv været på det nye sted, men regner med at komme forbi der en af dagene :) .

 

VH 

Man kan sige meget om Suisi, men nogen ørn i markedsføring er hun dælme ikke. Forstår ikke det rod med hendes sider. Den gamle hjemmeside er ikke opdateret meget længe og det nye sted kan man så heller ikke finde - med mindre man lige har det link her. Somebody help her :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
tzatiki skrev, for 18 timer siden:

Man kan sige meget om Suisi, men nogen ørn i markedsføring er hun dælme ikke. Forstår ikke det rod med hendes sider. Den gamle hjemmeside er ikke opdateret meget længe og det nye sted kan man så heller ikke finde - med mindre man lige har det link her. Somebody help her :-)

Det er der vist rettet op på nu: http://www.meesuk-thaimassage.dk/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sjovt, der er diskrimination af mænd, olie massage er kr. 100 dyrere for mænd end det er for kvinder, mon det er regnet ud efter antallet af m2 der skal masseres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter forslag fra anden bruger herinde valgte jeg at prøve dette sted.

Jeg kontaktede dem på forhånd og spurgte om jeg kunne få samme behandling som jeg plejer - 1 times fuldpakke og 1 times efterfølgende massage.

Prisen blev oplyst til kr 2000 med rabat. Jeg syntes at dette var lige i overkanten i forhold til hvad jeg plejer at give. Men jeg fik at vide at jeg virkelig ville få en luksusbehandling. Jeg ville få fuldpakke plus det der svarer til Body-to-Body massage og jeg skulle ikke være i tvivl om at massagen ville være meget bedre end hvis jeg tog til 123.

Jeg accepterede og dukkede op til den aftalte tid.
 

Jeg lagde mig på ryggen på briksen mens jeg ventede på at pigen fik sit tøj af og gjorde klar. Nogen gange startes der med ryggen, men denne gang gik hun direkte i gang med at massere benene.efter en grundlæggende massage af benene hvor der også blev kærtegnet lidt om kalorius var denne klar. Hun satte sig op på mig og jeg fik lov til at kærtegne hendes bryster imens. Hun kom og faldt udmattet sammen hen over mig og lå der nogle minutter.

Derefter tørrede hun mig af med et håndklæde og fortsatte nu med at massere armene. Efter armene satte hun sig op ovenpå mig igen og begyndte at gnide sig mod mit ben, mens brysterne igen blev placeret lige over min mund, så jeg kunne kærtegne dem. Endnu engang var kalorius klar og hun hoppede op på den igen og jeg fik igen lov til at kærtegne hendes bryster imens. Hun kom endnu to gange kort efter hinanden og faldt denne gang helt udmattet sammen hen over mig og blev liggende der. Jeg kiggede på uret lige ovenover og der var nu gået lidt under en time. Men hun blev denne gang liggende ovenpå mig med lukkede øjne og kom med et lille host indimellem. Jeg nussede hende lidt på kinden og øreflippen og undrede mig over at det så ud som om hun var ved at falde i søvn.

Efter et kvarters tid kyssede jeg hende på panden og hun vågnede lidt op og sagde nu. Jeg er træt - du gå i bad? Jeg sagde - hvad med noget mere massage? Hun blev liggende halvsovende, vågnede derefter op igen og spurgte om jeg ville have vand eller juice. Jeg sagde vand og spurgte om hun gav noget ryg massage og regnede med at hun nu rejste sig op og hentede et glas vand og startede med massagen igen. Der var nu gået 1 time og 15 minutter. Men hun blev stadigvæk liggende og hver gang jeg ikke nussede hende så det ud som om hun sov. Jeg spurgte igen om hun ikke gav noget mere massage - men intet svar. Det så ud som om hun nu sov. Endelig efter en time og 30 min rejste hun sig op og sagde nu igen "Du gå i bad"

Jeg spurgte igen om hun ikke gik i gang igen, idet jeg var klar til mere massage. Men hun blev stående ved siden af mig men jeg fik lov at kærtegne hende. Men der blev ikke startet op på mere massage istedet tørrede hun mig og hende selv langsomt af med et håndklæde.

Efter 1 time og 45 rejste jeg mig så og gik i bad. Hun gik med og kom lidt sæbe og bryst hvorefter hun brugte rugtig lang tid på at gennemskrubbe sig selv flere gange med bruseren, vaskedimsen og sæben. Hun skyllede sæben på brystet af og vi gik ind og klædte os på da der var gået knap 2 timer. Efter jeg havde stået og ventet på at hun fik tøj på og redt briksen op m.m. bad hun om afregning på kr. 2000. Jeg undrede mig en del, idet jeg jo reelt set kun havde fået knap en times fuldpakke og ingen efterfølgende time med massage. Men jeg ville ikke diskutere pris med hende, da hun sikkert skal stå til ansvar til Suisi for afregningen.

Da jeg kom ud i bilen skrev jeg hvad der var sket til Suisi og skrev at jeg reelt set kun havde fået 1 time og ikke de aftalte 2 timers "luksusbehandling" for 2000.

Første reaktion fra Suisi var at hun ikke blandede sig i hvad der skete inden for den tid der  blev brugt. Men hun havde åbenbart ikke oplært pigen godt nok og næste gang skulle hun nok sørge for at det var hende der stod for behandlingen og næste gang kunne jeg så få lidt rabat. Jeg skrev igen til hende at jeg kun havde fået 1 times fuldpakke og ikke den efterfølgende times massage. Suisi skrev til gengæld tilbage at tiden jo var gået og at der med betaling m.m. var gået over 2 timer og det havde hun undret sig over. Men hun svarede nu tilbage at jeg jo var kommet 2 gange. Dette kan jeg egentlig slet ikke se er relevant i denne sag.

Jeg havde regnet med at Suisi som en anerkendt person herinde ville have refundenderet den ekstra time. Men dette gør hun åbenbart ikke, jeg kan kun få lidt rabat næste gang. Men med en betaling for denne gang på 2000 bliver der ikke nogen næste gang. Jeg ønsker ikke at betale for at hendes medarbejdere ligger og sover ovenpå mig. Jeg er vant til at få langt bedre behandlinger ved 123 og der for jeg den ekstra times massage som jeg ikke fik her og deres pris plejer at være omkring kr. 1600 ialt.

Men så blev jeg den erfaring rigere og håber i andre kan lære af det. For Suisi er åbenbart ikke indstillet på at refundere når hendes piger ikke leverer den aftalte ydelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver ikke hvilken pige du var sammen med? Jeg kan jo regne ud at det ikke var Suisi. 

Det undrer mig at de ikke ville have pengene forud hvis du ikke var fast kunde i forvejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
Johnsonrocks skrev, den 30/6/2017 at 11:50:

haha...ren reklame. Første indlæg. Og så skriver rigtige mænd ALDRIG "knuzzz"....aldrig .-)

Det har hun gjort så mange gange. Hvis det er hende selv, er oversættelsen bedre end de plejer at være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...