Hop til indhold
Patrick

Isabel og Barbie - Hold jer væk

Recommended Posts

Kendte engang en pige som var ligeglad med alt og alle. Men hold da kæft, hvor kunne hun knalde. 

Prøvede du en trekant eller var du der 2 gange i træk? Faldt de i søvn? Blev du lukket inde i et kosteskab? Synes din "anmeldelse" giver anledning til flere spørgsmål end svar... 

Indholdsløs kritik er lige så brugbar som hofteholdere på en havetraktor.    

PS! Jeg skal nok holde mig væk. Men det er ikke pga. din opfordring.

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg synes også det er en underlig anmeldelse, og det giver ingen mening at anmelde de to ret forskellige piger på én gang med mindre du havde en trekant med dem!

Jeg har besøgt Barbie flere gange og har aldrig oplevet det du beskriver. Hun er en lidt stille type, men sød og prof på samme tid.

Isabel kender jeg ikke helt så godt, men husker hende som smukkere end hendes fotos. Hun er ikke helt så"sød", som Barbie (overfor mig), men igen oplevede jeg ikke at hun skiftede efter betalingen, så jeg vidste hvad jeg gik ind til. Hun overraskede i øvrigt positivt under sex.

Begge piger kører lidt discount tilbud, og nogle dage har de travlt. Så hvis man står bagerst i køen bliver det nok noget maskinagtigt........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...