Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg hos Celin i Agerbæk https://annoncelight.dk/showad/228075

Vi havde aftalt 30 min for 600, da jeg ankom prøvede hun flere gang at presse mig til at betale 1000 for 60 min, hvilket jeg afslog

Jeg betalte for 30 min og derfra var der en kold stemning, Hun startede med at sætte gummi på selvom jeg ikke var hård nok og gik igang med BJ 

Hun var meget hårdhændet med hendes BJ og jeg bad hende slappe lidt af hvilket fik hende til at sige WHAT og hun gik endnu hårdere til stålet

Jeg fik kun BJ og ikke andet, Jeg kan ikke anbefale hende da hun ikke levere det hun lover, 

 

Ikke et sted jeg kommer igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bozz skrev, for 15 timer siden:

Nej det er ikke pigen på billederne

Det troede jeg heller ikke på. Et tip,hvis der snydes med billeder så snydes der tit også med ydelserne :idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bozz skrev, den 30/6/2017 at 04:30:

Var på besøg hos Celin i Agerbæk https://annoncelight.dk/showad/228075

Vi havde aftalt 30 min for 600, da jeg ankom prøvede hun flere gang at presse mig til at betale 1000 for 60 min, hvilket jeg afslog

Jeg betalte for 30 min og derfra var der en kold stemning, Hun startede med at sætte gummi på selvom jeg ikke var hård nok og gik igang med BJ 

Hun var meget hårdhændet med hendes BJ og jeg bad hende slappe lidt af hvilket fik hende til at sige WHAT og hun gik endnu hårdere til stålet

Jeg fik kun BJ og ikke andet, Jeg kan ikke anbefale hende da hun ikke levere det hun lover, 

 

Ikke et sted jeg kommer igen

Tak! Røveri ved højlyst dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...