Hop til indhold
Gæst

Smuk fræk domina Isabel i Horsens

Recommended Posts

Gæst

Hej alle,

Jeg har i dag besøgt en domina i Horsens, hun er egentlig ikke domina i den forstand, hun tilbyder også helt almindelige lege, men jeg skal lige love for at  hun er dygtig til dominans!

Det hele starter med, at jeg er på vej hjem fra arbejde og får tanken om at det er lang tid siden, min røv er blevet brugt så jeg slår op på annoncelight, og ser hvad der er i mit nærområde.

Her ser jeg så Domina Isabel, som er i Horsens de næste par dage.

Hendes billeder tiltaler mig og jeg kontakter hende over telefon, jeg er godt klar over at hun er udenlandsk, men hun snakker og skriver perfekt engelsk.

Vi aftaler en halv time med strapon, og gyldne dråber til mig.

Da jeg ankommer til det private hus, som er lejet til formålet, bliver jeg mødt af en rigtig smuk blondine (hun matcher billederne 100%) som venligt og smilende tager imod mig.

Vi får ordnet det økonomiske, 1300 for hele herligheden og jeg får lov lige at gå på wc, inden det går løs.

Herefter træder jeg ind i legeværelset og bliver straks beordret ned på knæ for at kysse domina' fødder.

Domina Isabel, tiltales iøvrigt "mistress" - det fik jeg lært på den hårde måde.. med lussinger og spyt.

Herefter bliver jeg beordret op i sengen på alle fire og jeg ser til min rædsel og liderlighed, at den strapon som Domina Isabel har fundet frem, er ret stor, faktisk den største jeg har prøvet.

Jeg kan mærke at jeg skævler lidt, men der er ikke tid til at tænke, for snart kan jeg mærke hendes store plastik pik, tease mit slavehul.

Hun stikker herefter hovedet af sin pik op i mig og sørger for at udvide mig godt så jeg gradvist kan tage mere og mere, alt dette foregår under en blanding af nedgørelse og ros til slaven, men lige pludselig trækker hun sig ud, og tvinger mig ned på knæ for at tvinge mig til at sutte hendes strapon ren efter den har været i min røv.

Efter yderligere spyt, sutteri og lussinger, er jeg tilbage på alle fire og nu går hun til den, hun får kneppet mig godt og grundigt i bund i forskellige stillinger, så jeg en gang imellem kan få lov at se hendes gude smukke krop og det føles SÅ godt!

Efter at dette har stået på i nogen tid, trækker hun sig ud og beordre mig, stadig på alle fire, ud på badeværelset, hvor hun sætter sig over mit ansigt og beder mig om at åbne min mund... herefter får jeg lidt spyt og så er jeg ellers klar til de gyldne dråber... dråber er måske et lidt fattigt ord, for det var en sand syndflod, der ramte mig i min mund samtidig med at hun tvinger mig til at spille min slave pik, som kommer i en fantastisk orgasme!

Selvfølgelig skal jeg rydde op efter mig, ved at slikke min sperm op fra gulvet som er sølet til i Domina' gyldne dråber.

Herefter får jeg lov at tage et bad og da jeg kommer ud, sidder hun.... smuk som hun er, på sengen og vi snakker lidt frem og tilbage om hvordan det hele har været og hvor vi hver især er fra i verden.

Det viser sig at Domina Isabel, er fra Ungarn ;) 

Jeg tager mit tøj på, mens hun står smuk og dejlig og smiler til mig, jeg får et kys, inden jeg forlader stedet.

 

Til andre slaver, jeg kan kun anbefale, at i får booket en tid hos Domina Isabel! Hun er fantastisk, smuk omsorgsfuld, har en gude smuk krop og er virkelig fræk og kan sit håndværk!!!

 

Link til hendes annonce:  https://annoncelight.dk/showad/217497

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...