Hop til indhold
Rescue51

Er der 2-3 friske fyre til et mini gb i morgen midt på Djursland

Recommended Posts

Godaften 

Skal høre om der er 2-3 friske fyre, der vil være med til et minigb i morgen midt på Djursland. 

Hun er 35 år gammel og har græske rødder. Meget smuk kvinde og med på lidt af hvert. Hun vil gerne afprøve et mindre antal fyre inden hun kaster sig ud i det lidt større event. 

Det komner til at ske i tidsrummet fra kl. 12.30 til 14.30 

Krav til dig er, at du er dansk, ren og soigneret  og har den fornødne respekt for kvinder samt os andre, der også deltager. Det vil sige, at vi skal deles om den skønne kvinde 


Med og uden gummi,

anal med forbehold.

Sluger gerne

tungekys ved kemi,

sandwichs,

SM. Blid. 

blow til roden. 
Giver ikke brune kys, men en tunge over alt hende. 

Der vil være gummi og håndklæder mv. På stedet. 

Skriv gerne en PM for yderligere. 

Kom frisk 

bh.

Rescue 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ja Det blev en God og fraek eftermiddag Rescue fik banket op der paa rekordtid. Pigen gjorde alt og lidt til for at servicere os 5 mandfolk. Fande mig nogen hyggelige mennesker man er sammen med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun var sgu en dygtig tøs med en imponerende appetit! Hun kunne nogle tricks og for første gang lykkedes det mig med analsex. Hun tog mig endda uden problemer, og mit udstyr er pænt over gennemsnittet, tror jeg. Tænker, hun har prøvet det en gang eller to før.

Kan kun stemme I, at det var et godt selskab. Tøsen meldte til en start, at hun var lidt nervøs, men det glemte hun hurtigt, så jeg tror også, hun nød det gode selskab :)

Fed, fed måde at slutte ugen af på!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken skrev, for 5 timer siden:

PIS ! Den så jeg for sent. Og faktisk en Lørdag hvor jeg havde mulighed for at deltage ! ØV ! 

Det var vist fredag, det var... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fætteren skrev, for 18 minutter siden:

Det var vist fredag, det var... 

Ja, det var en dejlig fredag :P og hun har efterfølgende meddelt at det var det fedeste hun har prøvet og at de deltagende fyre var så flinke og rare samt frække, så hun er mere end klar til mere. 

Mission udført. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Icemand skrev, for 2 timer siden:

kommer der en gang mere ?

Arbejder lige nu med et til på torsdag i denne uge med den lækre :P ved ikke lige endnu, hvor det bliver. Om det bliver det vanlige sted i Vejle eller i nærheden af mig. I hører nærmere senere i dag 

bh.

Rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...