Hop til indhold
CPHstuderende

Trekant hos Odense Beauties, Sofia og Lana

Recommended Posts

Jeg måtte simpelthen besøge Sofia igen i dag:

https://annoncelight.dk/showad/220610

Jeg var der tirsdag i sidste uge:

Jeg så i morges, at hun har fået selskab af Lana, så jeg tog ekstra penge med i håbet om, at de var frisk på en trekant og at Lana var køn.

Vel ankommet præsenterede Sofia mig for Lana. Pæn pige, ikke lige så smuk som Sofia, men klart værd at gå i seng med. Hendes billeder er vist ikke helt ægte. I så fald er der gjort en del med makeup, men de er nogen lunde retvisende, hvis man ikke forventer, at hun er lige så modelsmuk som billederne.

Vi går ind på værelset og smider alle tøjet. Jeg lægger mig ned på ryggen og de to piger kravler op på hver side. Sofia tører min pik ren, men jeg beder om kondom til blow. Det var de begge rigtig glade for! Lana kaster sig frådende over min pik, mens Sofia tager mine løg i munden. Fantastisk at ligge der med den udsigt og hver hånd solidt plantet på hver sin røv.

Da pigerne havde fået mig hård, var jeg klar til at kneppe. Lana om på ryggen, lidt glidecreme på og så af sted, alt i mens Sofia gned sig op ad mig og jeg slikkede hendes bryster. Så byttede pigerne plads, gummi blev skiftet og jeg trængte op i Sofia. Hendes fisse er virkelig dejlig varm og hun gjorde mig bare ekstra hård og lang, så det var ikke længe jeg holdt til de to pigers selskab.

Men skønt var det og klart en oplevelse jeg kunne finde på at gentage. To søde og skønne piger, som er meget servicemindede og nemme at omgås. Sofia er nu stadig min favorit, så hende kommer jeg nok til at besøge nogle gange, når hun kommer til Danmark igen. De er begge i huset til og med lørdag. Herefter er Lana der vist stadig.

15 minutters trekant med to flotte piger, 1.000 kr. Bad efter akt.

Af sted, drenge!

Redigeret af CPHstuderende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja sådan ser vi jo forskelligt på tingene. Jeg synes Lana er klart den smukkeste af de to, men hendes bryster er lidt for bløde til mig. Og så er det Lana på billederne. Især på to af billederne ser man tydeligt ligheden selvom de er redigeret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...