8000Flemming 118 Skrevet 29. Juni, 2017 Var lige forbi. Sød smilende og meget grinende kvinde. Bestilte massage med mulighed for ekstra. April er vel 35 med en dejlig kvindekrop. Ikke for mager og ikke for buttet. Gode naturlige c-bryster (tror jeg.) Massagen er ikke noget at skrive om. Strygninger frem og tilbage. Men FP for 1000 kr var en fornøjelse. Masser af grin, øjenkontakt - ren GFE. Kan klart anbefales hvis man er til det. F 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ray Hollis 48 Skrevet 30. Juni, 2017 Lyder fedt! Så vidt jeg husker er der to klinikker på smedegade. Hvilken klinik var du hos? //Ray Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1852 Skrevet 30. Juni, 2017 Ray Hollis skrev, for 22 minutter siden: Lyder fedt! Så vidt jeg husker er der to klinikker på smedegade. Hvilken klinik var du hos? //Ray Er ret sikker på at det er nummer 26 Der har mødt en med navnet april. Hun er fin sød pige men troede at hun var yngre Der er lækre bademuligheder på stedet. Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg