Hop til indhold
KnaldeBriks

Er denne Alessia anmeldt?

Recommended Posts

Hun er en veteran i branchen. Kan ikke huske, om hun tidligere har anvendt et andet navn. Besøgte hende på Østerbro for et par år siden. Jeg bidrog vist også med en kommentar på en tråd om hende. Havde dog glemt hende og besøgte hende for et par uger siden i Rødovre, hvor hun opholdt sig på daværende tidspunkt. Det var først efter, at hun lukkede mig ind, at jeg svagt kunne genkende ansigtet. Gad vide om man bliver mere glemsom med tiden af at duske så mange glædespiger  :-) 

Det er hende på fotos. Hun er passiv og giver en middelmådig service. Man kan pule hende, uden at hun brokker sig. Dog nægter hun at tilbyde doggy style, hvilket hun først orienterede mig om midt i seancen - som en dårlig overraskelse. Men jeg fik dog et flash back til mit sidste besøg hos hende på Østerbro, hvor hun ligeledes nægtede doggy pga. "back problems". Jeg kommer ikke igen med mindre jeg igen kommer til at glemme hende :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...