Guest allo-allo Skrevet 29. Juni, 2017 Det er længe siden, jeg har set Norske Katrine annoncere, og det er lidt øv. Jeg havde gennem flere år stor fornøjelse af mine besøg hos den langbenede norske jente: god sex, god kemi, gode samtaler og stor indlevelse. Efter en længere periode med mestendels af mit arbejdsliv i USA tabte jeg kontakten, og pludselig en dag annoncerede Katrine ikke længere. Så hvis der er en eller anden behjertet sjæl, der kan fortælle mig, hvor jeg finder Norske Katrine - hvis altså hun fortsat er aktiv - så hører jeg gerne. Og hvis du læser med herinde, Katrine, så er du naturligvis velkommen til at droppen en PM. God sommer PS: Af indlysende grunde har jeg ikke noget link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 29. Juni, 2017 Katrine - "fjeldaben", som hun kaldte sig - er holdt op for en del år siden. Hun var en herlig pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 29. Juni, 2017 fafnersbane skrev, for 3 timer siden: Katrine - "fjeldaben", som hun kaldte sig - er holdt op for en del år siden. Hun var en herlig pige. Tak for info. Lidt ærgerligt. Hun har altid leveret varen med nærvær, humor og varme. Og en masse gensidig nydelse. For satan, jeg gad godt, at der kom en ny Katrine på banen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest foxx221 Skrevet 14. Marts, 2018 Jeg mener hun er at finde hos det tidligere Tersløsepigerne ved Dianalund nær Sorø på Sjælland på tirsdage hvis du kigger i ekstra bladet her har jeg selv besøgt hende da det hed Tersløsepigerne og hun kaldte sig Isabella og helt sikkert enig hun er skøn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest foxx221 Skrevet 3. April, 2018 det er hende der er i Tersløse og hun er på i dag 3-4-2018 fra kl. 12 jeg ved det da jeg ringede og talte med hende Tersløsevej 19 4293 hun har nr. 50274386 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.fyr 19 Skrevet 29. Juni, 2019 Kan se hun er på i dag, nogen der kan anbefale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunnie 7 Skrevet 23. Juli, 2019 G.fyr skrev, den 29.6.2019 at 15:47: Kan se hun er på i dag, nogen der kan anbefale? Var finns hon numera? Jag kan inte hitta något om Katrine Tersløse o.s.v. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 23. Juli, 2019 Sunnie skrev, 1 time siden: Var finns hon numera? Jag kan inte hitta något om Katrine Tersløse o.s.v. https://annoncelight.dk/showad/259533 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunnie 7 Skrevet 23. Juli, 2019 Tatra skrev, for 1 minut siden: https://annoncelight.dk/showad/259533 Tackar och bockar! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nike10 22 Skrevet 25. September, 2019 Er der nogen der ved om hun snart er på vagt igen. Sidste vagt var 30/8. Eller om hun er andre steder ? på forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 25. September, 2019 Hold nu kegle, husker at jeg besøgte hende 5-6 gange i Løvegade 76 i Slagelse og hos Livegirls i smallegade i kbh tilbage i år 1998. Hun var dengang en super smuk pige, dejlig at hygge med og altid med et smil på læben. Tror jeg må se hende dybt i øjnene igen hvis hun tar nogle nye vagter. Jung Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nike10 22 Skrevet 26. September, 2019 Ja hun er en dejlig Q nu. SF. Ved du hvad hendes rigtige alder er ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 26. September, 2019 nike10 skrev, for 16 timer siden: Ja hun er en dejlig Q nu. SF. Ved du hvad hendes rigtige alder er ?? Vil skyde hende til at være 50 idag. hun gir virkelig en nogle frække tanker igen. Jung Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nike10 22 Skrevet 27. September, 2019 Ja det samme her. Men kan ikke finde hende nogen steder øvvv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg