Hop til indhold
Guest allo-allo

Norske Katrine

Recommended Posts

Guest allo-allo

Det er længe siden, jeg har set Norske Katrine annoncere, og det er lidt øv. Jeg havde gennem flere år stor fornøjelse af mine besøg hos den langbenede norske jente: god sex, god kemi, gode samtaler og stor indlevelse.

Efter en længere periode med mestendels af mit arbejdsliv i USA tabte jeg kontakten, og pludselig en dag annoncerede Katrine ikke længere. Så hvis der er en eller anden behjertet sjæl, der kan fortælle mig, hvor jeg finder Norske Katrine - hvis altså hun fortsat er aktiv - så hører jeg gerne. Og hvis du læser med herinde, Katrine, så er du naturligvis velkommen til at droppen en PM.

God sommer

 

PS: Af indlysende grunde har jeg ikke noget link ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
fafnersbane skrev, for 3 timer siden:

Katrine - "fjeldaben", som hun kaldte sig - er holdt op for en del år siden. Hun var en herlig pige.

Tak for info. Lidt ærgerligt. Hun har altid leveret varen med nærvær, humor og varme. Og en masse gensidig nydelse. For satan, jeg gad godt, at der kom en ny Katrine på banen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest foxx221

Jeg mener hun er at finde hos det tidligere Tersløsepigerne ved Dianalund nær Sorø på Sjælland på tirsdage hvis du kigger i ekstra bladet her har jeg selv besøgt hende da det hed Tersløsepigerne og hun kaldte sig Isabella og helt sikkert enig hun er skøn 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest foxx221

det er hende der er i Tersløse og hun er på i dag 3-4-2018 fra kl. 12 jeg ved det da jeg ringede og talte med hende 

Tersløsevej 19 4293 hun har nr. 50274386

Del dette indlæg


Link til indlæg
G.fyr skrev, den 29.6.2019 at 15:47:

Kan se hun er på i dag, nogen der kan anbefale?

Var finns hon numera? Jag kan inte hitta något om Katrine Tersløse o.s.v.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu kegle, husker at jeg besøgte hende 5-6 gange i Løvegade 76 i Slagelse og hos Livegirls i smallegade i kbh tilbage i år 1998.

Hun var dengang en super smuk pige, dejlig at hygge med og altid med et smil på læben.

Tror jeg må se hende dybt i øjnene igen hvis hun tar nogle nye vagter.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
nike10 skrev, for 16 timer siden:

Ja hun er en dejlig Q nu. SF. 

Ved du hvad hendes rigtige alder er ?? 

Vil skyde hende til at være 50 idag. 

hun gir virkelig en nogle frække tanker igen.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...