Hop til indhold
Guest Erotisk buttede milf

hvordan forgår det ved sex på offentlig toilet

Recommended Posts

Guest Erotisk buttede milf

hejsa.. jeg går med tanken om at prøve at have kunder på offentligt toiletter men jeg er lidt i tvivl om hvordan det lige forgår...

som fx hvordan ved man at det er en kunde der kommer til wc`et... 

 

skriv gerne jeres erfaringer med det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det foregår på dametoilettet, og det er en mand, der kommer ind ad døren, så er det vist ikke så svært at greje, vel? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erotisk buttede milf

Det jeg har i tankerne har ikke herre/ dame toiletter. Det er fælles. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man mødes ude foran, og går ind efter hinanden. Som regel, så er man ikke i tvivl ;) men man kan jo spørge den anden, inden man mødes, hvilken bil man kører i, eller noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erotisk buttede milf

Tak det havde jeg ikke lige tænkt på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset om det et toilet eller solcenter, så aftaler man simpelthen mødetidspunkt og sted - helst i umiddelbar nærhed af den lokation, man skal bruge til aftalen. Derfra kan man aftale præcis hvordan man går derhen, hvor man skal være :-) 

 

- sørg for at tjekke stedet ud i forvejen. Både om det er rent og hvor tilgængeligt det er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gange jeg har prøvet sex i solcenter, ringer man når man er der og så kan hun nemt kende en når man snakker i tlf.
Har een gang gjort det på Bilka's toilet. Fik oplyst at det skulle forgå på handicap toilettet. Banked på da jeg var der og blev lukket ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 22 minutter siden:

De gange jeg har prøvet sex i solcenter, ringer man når man er der og så kan hun nemt kende en når man snakker i tlf.
Har een gang gjort det på Bilka's toilet. Fik oplyst at det skulle forgå på handicap toilettet. Banked på da jeg var der og blev lukket ind.

Af hvem? det kunne jo også være en sjovest joke at lave med nogen, og så sidder Svend Kørestol derinde og skider! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man aftaler da bare et kodeord, f.eks "bolchestribede sokker", som man mumler højt, når man entrer toilettet.

Det minder mig iøvrigt om den gamle franske film "Undskyld, vi flygter" fra 1966 med Louis de Funes. Her skal man finde frem til nogle nedskudte engelske flyvere i et tyrkisk dampbad, og her går de rundt i dampen og fløjter "tea for two".

Det var måske en idé?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...