thakid 49 Skrevet 29. Juni, 2017 hej er der nogle anbefalinger omkring neumunster? der var en fkk helena som er lukket ned ps. mit tysk er ikke godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 29. Juni, 2017 thakid skrev, for 9 minutter siden: er der nogle anbefalinger omkring neumunster? Der er selvfølgelig lidt alm. bordeller - men så langt er der heller ikke til Hamburg, bortset fra vejarbejdet. Ellers er det bare at spare køreturen og tage dine fornøjelser i Flensburg, hvor der er et godt udvalg af det meste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 315 Skrevet 29. Juni, 2017 (edited) prøv at søge på: www.sexnord.net PS - og hvis der er konkrete spørgsmål til det tyske mht til oversættelse - så skriv Redigeret 29. Juni, 2017 af PeeHairy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thakid 49 Skrevet 29. Juni, 2017 Jeps har tjekket siden og der er da et par kandidater, der er i gå afstand jeg har nogle møder i neumunster, hvor jeg tager toget ned til. Har ingen bil. Tak mht oversættelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg