Hop til indhold

Recommended Posts

Har haft fornøjelsen af at besøge Funpalast i Wien i sidste uge, og det var en overraskende positiv oplevelse. Var der tidligt på dagen så det var småt med besøgende, men der var ca. 10 piger og en del flere kom til i løbet af de 4 timer jeg var der.

De har  gratis entre for tiden, hvilket betyder at man betaler €10 for badekåbe og håndklæde, samt €60 for en halv time med en af pigerne. Resten er efter forbrug, om man vil.

Tag ikke dertil for at tilbringe dagen med en luksus buffet. Der var annonceret buffet, men så aldrig noget til det.

Pigerne var for de fleste ganske lækre til min smag, dvs. relativt unge og slanke, med små faste r.. Jeg tilbragte 4x halv time med 4 forskellige piger og tilbragte resten af tiden i solen udenfor, i sauna og i baren.

Særligt den sidste pige, som jeg så komme ind da jeg  i egentligt havde besluttet det var slut for denne dag. Hun var en ren 10'er og det er sjældent jeg svinger mig op til den karakter, men det var simpelthen en af de smukkeste piger jeg har set, ikke kun i faget men generelt. Det kostede ekstra €70 med et lille tip, og var det hele værd, og var guldklumpen, der engang imellem dukker op, selvom man kun leder efter rav, sådan et sted :-)

Anyway er man til slanke, piger fra rumænien og gerne vil nyde lidt forskellige fra buffeten på kort tid og har et par kilo på lommen kan det bestemt anbefales.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke huske det. Måske Sara, men pigerne kan ikke bestilles og de har ingen billeder på deres site. 

Std er en tur med og fransk uden. Nogle tilbyder tillægsydelser, en tryglede mig om anal, men var ikke interesseret. Always pussy, med et lille suk ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...