Hop til indhold
mejetærsker

Søde, sexede Laura Odense

Recommended Posts

Her i eftermiddags fik jeg øje på Laura, på annoncelight. Hun er godt anmeldt herinde og har længe stået på min ønskeseddel.

 

https://annoncelight.dk/showad/230975

 

Jeg fik hurtigt kontakt og hun havde tid til mig, så vi aftalte 45 min med kys og GFE.

 

Jeg kæmper mig gennem Odense midtbys vejarbejde og finder en parkeringsplads ved nærtliggende Føtex. Smutter de 200 meter ned ad Vesterbro, finder den anviste dørtelefon, ringer på og blir lukket ind.

 

Laura modtager mig. Hun er ung, smuk og slank, smilende og iført noget virkelig lækkert undertøj. Det begynder at summe af forventning i de nedre dele.

Hun tilbyder et bad og jeg takker ja, det var en varm tur i bilen gennem byen så jeg synes jeg trænger.

 Hun venter ude på gangen og fører mig ovenpå efter badet. Ind i et rart lyst værelse, hvor vi ordner det finansielle og derefter går stille og roligt igang. ( Hun skulle ikke lige ud med pengene først, de blev liggende på natbordet, ) Jeg får først en god gang massage på ryg skuldre, hun er ganske god til det men mangler lidt kræfter, måtte godt have taget hårdere fat, men jeg tror ikke hun kunne. Jeg bliver vendt om, nu skal forsiden masseres, hvilket betød kys ned over bryst og mave, det endte med hun fik noget i munden, som hun blev ved at sutte på, dybt og inderligt og dejligt!

Da tiden var inde smuttede hun et gummi på og satte sig op til ridetur. Det smukkeste syn af en ung, slank pige, de små dejlige bryster der hopper op og ned, hendes frække smil da hun kikker ned på mig. Pludselig kommer hun helt tæt ned til mig, jeg får masser af kys på mund og hals, mine øreflipper bliver gnavet og det hele er vådt og lækkert, samtidig går hendes underliv som et maskinstempel, hun arbejder virkelig for sagen.

Men jeg vil lige ha min vilje en enkelt gang, så jeg får hende vendt om på maven, helt fladt med strakte ben, sætter mig op og spreder de perfekte baller, ser der er fint arbejdsplads og lusker den indenfor. Det bliver til en god gang pumpen hvor jeg endelig kommer op i hende!

Jeg puster ud, vi snakker og griner og hygger lidt før jeg må afsted igen.

 

Jeg har ikke så mange besøg på bagen, men jeg var virkelig glad og tilfreds da jeg gik derfra. Så jeg synes godt jeg tør anbefale hende. 

Hun er ung, smuk, slank med små perfekte bryster, en flot røv og ikke mindst er hun sød og glad. 

Jeg kommer gerne igen!

Redigeret af mejetærsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps hun er dejlig, jeg undrer mig bare over at hun har sat prisen op, jeg kan fornemme at andre sætter priserne ned, det kan vi da bedre lide. Da jeg besøgte hende til en himmelse halv time for et par måneder siden, da var prisen for dette kr 800,00.:)

Jeg er meget til det flotte undertøj, og da jeg var på besøg, fik jeg hende hvor hun havde strømper og strømpeholder på, det tænder mig altså helt vildt, og så samtidig med at hun er såååå smuk, får lyst til at komme afsted igen.

Redigeret af Citroen mand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Prisen er sat ned igen til 800 kr. for en halv time; uden superfransk, kys eller andre sjove ting.

Jeg er ikke helt oppe at ringe over den søde Laura. Bestemt en ung, sexet pige, som leverer varen - forstået på en måde, at hun er professionel, berøringsvenlig og tillader alle mulige stillinger. Initiativ var der ikke rigtig noget af. For mig var det bare en dybt upersonlig oplevelse, hvor hun tydeligvis ikke havde lyst til at være åndeligt tilstede. 

Jeg havde så også selv en dårlig dag (humørmæssigt) og her giver minus og minus altså ikke plus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er der dog sket med denne søde Lauras bryster, nogen som har været forbi for nylig, der står nu i hendes annonce, at hun har E cup bryster, tidligere var det vist en lille B cup, jeg var sååååå vild med de små fantastiske bryster. samtidig med at jeg syntes hun er utroligt smuk og charmerende, og så samtidig hamrende fræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...