intim-massage-Sara

Jeg har en effektiv måde at stoppe Bjarnes chikane på...

41 indlæg i denne tråd

Jeg har læst så mange gange herinde, at der er flere som bliver generet groft af Bjarne. Jeg er dog aldrig blevet generet af ham, men af en anden syg tosse, så jeg kender både til psykopaters adfærd og politiets måde at arbejde på.

Jeg vil gerne hjælpe jer piger, der bliver generer af Bjarne og samtidig hjælpe mig selv, det kunne jo være, at der er andre piger, der også har haft besøg af ham jeg kører en sag mod....

Chikanen må stoppes nu, det går jo ikke kun ud over os piger, men også vores gæster og andre syge tosser skal sgu ikke længere have lov til at genere os.

Det hjælper ikke at sidde og brokke sig over at man bliver generet af Bjarne og andre, det hjælper ikke noget, der skal handling til ;)

Jeg vil i det offentlige rum ikke røbe hvordan i kan komme Bjarne problematikken til livs. Men jeg har nogle lovlige metoder.

Jeg vil foreslå et glædes pige møde hos mig i Kolding  i næste uge TIRSDAG DEN 4 JULI KL. 20 

Send mig en SMS på tlf: 40 31 76 99 og jeg ringer dig op, og vi aftaler nærmere...

Knus og tanker fra Massage-Sara

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Lyder godt. Det er da også synd at han kan formå at skræmme nye piger ud af branchen med alt hans pis. Jeg kunne egentlig også godt selv tænke mig at slippe for ham.

Men jeg vil da gerne høre mere om din ide. Kolding er heller ikke så langt fra mig. Jeg sender dig en SMS <3

Redigeret af Sofiala

Del dette indlæg

Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, den ‎28‎-‎06‎-‎2017 at 20:05:

Jeg har læst så mange gange herinde, at der er flere som bliver generet groft af Bjarne. Jeg er dog aldrig blevet generet af ham, men af en anden syg tosse, så jeg kender både til psykopaters adfærd og politiets måde at arbejde på.

Jeg vil gerne hjælpe jer piger, der bliver generer af Bjarne og samtidig hjælpe mig selv, det kunne jo være, at der er andre piger, der også har haft besøg af ham jeg kører en sag mod....

Chikanen må stoppes nu, det går jo ikke kun ud over os piger, men også vores gæster og andre syge tosser skal sgu ikke længere have lov til at genere os.

Det hjælper ikke at sidde og brokke sig over at man bliver generet af Bjarne og andre, det hjælper ikke noget, der skal handling til ;)

Jeg vil i det offentlige rum ikke røbe hvordan i kan komme Bjarne problematikken til livs. Men jeg har nogle lovlige metoder.

Jeg vil foreslå et glædes pige møde hos mig i Kolding  i næste uge TIRSDAG DEN 4 JULI KL. 20 

Send mig en SMS på tlf: 40 31 76 99 og jeg ringer dig op, og vi aftaler nærmere...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gandalf skrev, for 15 timer siden:

Gandalf, kommenterer ikke på mit indlæg og hvorfor mon !!! Det er fordi det er ham, der har blokeret og generet både min søn og jeg igennem lang tid. Han forfølger mig over alt og bliver ved med at lave tossede ting. Så hvis andre piger derude kender Gandalf, så hold jer langt væk fra ham. Bjarne er vand ved siden af. I går sad jeg min pris 100 kr. Op og i dag har der kun været 1 gæst som har skrevet til mig og det er fordi Gandalf vil bestemme min pris. Så hvis i ikke kan komme igennem til mig i dag, så er det Gandalf som blokerer for jer....

Del dette indlæg

Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 11 timer siden:

Gandalf, kommenterer ikke på mit indlæg og hvorfor mon !!! Det er fordi det er ham, der har blokeret og generet både min søn og jeg igennem lang tid. Han forfølger mig over alt og bliver ved med at lave tossede ting. Så hvis andre piger derude kender Gandalf, så hold jer langt væk fra ham. Bjarne er vand ved siden af. I går sad jeg min pris 100 kr. Op og i dag har der kun været 1 gæst som har skrevet til mig og det er fordi Gandalf vil bestemme min pris. Så hvis i ikke kan komme igennem til mig i dag, så er det Gandalf som blokerer for jer....

Det er for så vidt alvorligt, og kriminelt, nok, hvis "Gandalf" eller andre chikanerer dig eller andre piger; men hvis chikanen også omfatter dit barn, må du simpelthen få meldt det til politiet. 

Morten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg forstår simpelthen ikke denne tråd ? 

Gør I piger intet, for at beskytte jer selv i branchen siden at det kan komme så vidt ? 

Jeg forstår virkelig ikke, hvordan det kan komme til, at man  (som jeg læser det - og ret mig gerne ,om jeg læser det forkert) bliver forfulgt

og chikaneret i privatlivet af en fra branchen ? 

Jo. Jeg forstår det fint, hvis man ikke tager sine forholdsregler .

Hvis man ikke konstant tænker sig om og ikke er bevidst om,

hvor let det er at finde et andet menneske hvis man for eksempel sender en mail, eller en mms .

Hvis man er på facebook og bruger billeder fra sin profil til sine annoncer eller andet den vej igennem. 

Hvis man ikke afviser dem, der giver bare den mindste "forkerte" mavefornemmelse ,

eller hvis man ikke forstår at håndtere en afvigende adfærd på sms og mail , ved ganske enkelt at blokere denne person og ikke svare ,

uanset hvad personen skriver. 

Jeg har været i branchen - on og off - siden 2013.

Jeg har aldrig nogensinde oplevet en afvigende personlighed der har generet mig i privatlivet

eller som der på nogen måde gjort skade på mig og mine nærmeste i mit privatliv . 

Eller...det vil sige...det har jeg .

Masser af gange... Verden er fyldt med sådanne fjollehoveder og afvigende personligheder

Jeg har blandt andet meget tætte familiemedlemmer med sådanne personligheder - og som jeg derfor, naturligvis ikke har kontakt med . 

Men jeg har aldrig oplevet det  fra personer gennem branchen.

Aldrig nogensinde .

Jeg har fået utal af henvendelser fra sådanne afvigende personligheder. Ofte hver eneste dag.

Jeg har over 100 mennesker i min blokeringsliste på min telefon

- over 100 "Bjarne`r " ,om man vil.

Der er ingen der nogensinde har fået lov til at komme så vidt , som jeg ofte læser at mange piger desværre tillader. 

Og tro mig - jeg er bestemt IKKE et heldigt menneske - LANGT FRA !!

Jeg er uheldig med stort set ALT .

Så det er bestemt ikke held , at det aldrig er sket. 

Man er altså nødt til som pige i branchen, selv at gøre noget, for ikke at det skal gå galt.

Hvis man florer på nettet, så er man nødt til at sætte sig ind i , hvad der faktisk er muligt for andre , lige så snart man har forbindelse til nettet. 

Det er bestemt ikke småting der er muligt for andre. Det er faktisk skræmmende , hvor meget der egentlig kan lade sig gøre. 

Det er altså ikke nok at man som pige , kun har en våd fisse og en stak kondomer og så tror, at man fint kan begå sig i branchen uden problemer. 

Det ved jeg godt er en grov udtalelse - men det er ikke møntet på nogen , det er ment som en hypotese , for at fremme forståelsen. 

Sender  man en MMS fra sin telefon, så er man som pige nødt til at sætte sig ind i , hvor nemt det er at finde en` gennem en MMS,

hvis den` man sender MMS til,

blot er lidt ferm til IT.

Bruger man sin telefon som jobtelefon , så er man altså ikke ret smart , hvis man også har internet adgang på sin telefon . 

Det er naturligvis nemt og bekvemt at have internetadgang på sin jobtelefon.

Det er altså IKKE nok, at man kun slår funktionen " find min placering " fra.

men det behøver jeg naturligvis ikke at skrive , eftersom det forhåbentlig er "almen viden" .

Det er nemt og bekvemt, ikke at bruge oceaner af tid på at  "studere " IT og de skræmmende muligheder og faldgruber der findes. 

Det er nemt og bekvemt, at køre direkte hjem fra arbejde. 

Og så videre, og så videre.

Men "nemt og bekvemt" er ofte ikke den bedste måde at begå sig på.

Langt fra.

Det besværliggøre naturligvis jobbet som pige i branchen, at tage alle disse forholdsregler.

Jeg bruger ofte den dobbelte tid , end andre jeg kender der ikke tager de vilde forholdsregler.

Men det er besværet værd. 

Samtidig så bruger jeg nok bare noget af den tid , som mange andre bruger på ,at besvare en der chikanerer på sms / mails 

til noget mere konstruktivt . 

Jeg er ikke det mest kvikke menneske der findes.

Så jeg er langt fra at være bevidst omkring alle de faldgruber ,som en pige i branchen kan støde på.

Men når en dum gås som mig kan finde ud af at sætte sig ind i det væsentligste,

så kan alle andre altså også.

Spørgsmålet er , om man gider.

Ikke om man har intellekt til det.

Man har et ansvar for sig selv , når man er pige i branchen. 

Hvis man ikke ønsker at tage det ansvar , så synes jeg bestemt ikke det er berettiget at anklage andre for,

at man er hoppet over hvor gærdet er lavest,  fordi man har glemt

eller ikke er bevidst om,

at branchen er meget andet ,end  "nem og bekvem " . 

Men jeg kan selvfølgelig tage fejl. 

Jeg har så ofte afvigende personligheder og utilregnelige mennesker  i mit privatliv , (som før nævnt, så er jeg langt fra det heldigste menneske der findes ) 

Så det kan selvfølgelig godt være, at jeg slet ikke kan "se skoven for bare træer ",

fordi alle de afvigende personligheder fra branchen, gemmer sig i mængden 

af alle de afvigende og utilregnelige personligheder der florere / har været, i mit privatliv .

Så jeg kan selvfølgelig sagtens tage fejl...

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg

Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 23 timer siden:

Få dig en billigtlf uden net. Sådan en har jeg. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 50 minutter siden:

Vil give studineMILF ret . Få dig en telefon uden net. 

Det er nok første skridt på vejen med forholdsregler...

Det hjælper intet, det har jeg skam prøvet. Både en gammel tlf, hvor jeg ikke laver opsætning til nettet og et taletidskort. Det går godt i højest 2 dage med masser af kunder, men så opdager Gandalf mit nye nr. På min annonce og vupti, så har jeg ikke så mange kunder længere... tak for jeres råd, men jeg kan desværre ikke bruge dem til noget. Gandalf er et it geni. Jeg vil blive overrasket, hvis der er nogen, der er bedre end ham...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

undskyld , men

Jeg forstår altså stadigt ikke denne tråd ?

Det er altså ikke for at være et modbydeligt menneske, at jeg skriver det her . jeg forstår godt ,hvis du @intim-massage-Sara ser dig sur på mig nu

men det er altså ikke min hensigt at virke stødende , selvom jeg godt kan forstå hvis du tror det.

Men jeg forstår det bare ikke ? 

Du har tydeligvis netadgang på din telefon, men er alligevel frustreret over , at der er en der går ind i din telefon og blokerer den ? 

Du skriver, at du i allerhøjeste grad beskytter dig selv med diverse forholdsregler ? 

Hvis det var mit barn der mærkede konsekvenserne af mine handlinger,og hvis det er så voldsomt som du beskriver det , 

og hvis han stadig - som du selv skriver at han gør- generer dig og dit barn - 

så var jeg forlængst flyttet langt væk - til den anden ende af landet . 

Jeg havde ikke nøjes med at få hemmelig adresse,for det er ikke ret svært at finde en,  med  hemmelig adresse? 

jeg var gået på borgerservice og fået "navne, -adressebeskyttelse " 

Det nok også det råd politiet vil give dig ,inden de overhovedet bruger mere tid i sådan en sag 

også hvis den er så alvorlig som du beskriver. 

Mit barn ville aldrig nogensinde skulle mærke konsekvenserne af mine handlinger.

jeg ville aldrig nogensinde sætte mine egne behov, fremfor mit barns ve og vel. 

jeg elsker branchen , trust me! 

Men jeg var stoppet med det samme - uden nogensinde at vende retur ,

hvis der var det mindste optakt til, at mit barn blev udsat for konsekvensen af mine handlinger .

Jeg havde forlængst taget de almene forbehold der er at tage , blandt andet med IKKE at have en jobtelefon med net,

før jeg selv ville mene , at jeg havde taget min del af ansvaret for, at der ikke skulle ske noget.

jeg er noget chokeret over at læse, at du selv mener ,at du gør alt hvad du kan

især når der er et barn involveret .

Du skriver at han forfølger dig og at han bliver ved med at lave tossede ting 

i nutid , ikke i datid . 

Ja undskyld , men jeg forstår virkelig intet af det hele ? 

Et foredrag ? Med lovlige metoder ? 

Brug hovedet - det er lige så lovligt , som så meget andet .

Ja undskyld @intim-massage-Sara 

men altså...

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg

Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 18 minutter siden:

Det hjælper intet, det har jeg skam prøvet. Både en gammel tlf, hvor jeg ikke laver opsætning til nettet og et taletidskort. Det går godt i højest 2 dage med masser af kunder, men så opdager Gandalf mit nye nr. På min annonce og vupti, så har jeg ikke så mange kunder længere... tak for jeres råd, men jeg kan desværre ikke bruge dem til noget. Gandalf er et it geni. Jeg vil blive overrasket, hvis der er nogen, der er bedre end ham...

Det kunne måske være en ide at stoppe i branchen ? 

For dit barns skyld ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har skrevet med flere der direkte er blevet truet og svinet til af denne "Bjarne". For nyligt bl a en pige der har været stoppet et stykke tid.

Jeg forstår ikke hvorfor i ikke anmelder ham? Jeg forstår godt at det måske kræver at i træder lidt ude af mørket og siger JA OK jeg er GP.... som i jo vil kaldes.

Men ellers så må i da stoppe i det her job, i havde vel ikke troet at i kunne være i et job hvor det handler om sex og penge uden der findes syge stoddere??

Del dette indlæg

Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 45 minutter siden:

Men ellers så må i da stoppe i det her job, i havde vel ikke troet at i kunne være i et job hvor det handler om sex og penge uden der findes syge stoddere??

Ved ikke om du har bemærket, at det især er nybegyndere, han især har held med at chikanere ud af branchen?

Synes du lægger ansvaret for at stoppe ham over på pigerne - som om det skulle stoppe ham, at nogen af pigerne stopper? Tværtimod anspores han jo af at der hele tiden kommer nye ofre til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, den 28/6/2017 at 20:05:

Jeg vil håbe, at I får et godt møde, med stor tilslutning, selvom tråden mere virker som en "hønsegård" 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Ved ikke om du har bemærket, at det især er nybegyndere, han især har held med at chikanere ud af branchen?

Synes du lægger ansvaret for at stoppe ham over på pigerne - som om det skulle stoppe ham, at nogen af pigerne stopper? Tværtimod anspores han jo af at der hele tiden kommer nye ofre til.

Jeg lægger ikke ansvaret over på pigerne. Men har efterhånden mødt mange piger der enten solgte sex, lavede billeder/film osv for penge og rigtig mange gange er det igen og igen dukket op at de har haft oplevelser med fyre der f eks ikke ville acceptere et nej osv. Flere "amatør"-piger har f eks oplevet at fyre pludselig har dukket op midt om natten, for nu vil de faneme have fisse! Den trussel med at fortælle familie osv hvad de laver er også ret almindelig

Jeg undres over om pigerne virkelig ikke kalkulerer med denne risici?! De må da have gjort sig klart inden hvad de kan risikere?! 

Det job jeg arbejder i er der f eks mulighed for nogle oplevelser jeg synes kan være grænseoverskridende, men jeg har valgt at acceptere hvis disse oplevelser kommer, for jeg ved at jeg er en lille bitte del i noget større godt!

Hvis pigerne har gjort sig dette klart! Hvorfor anmelder de ham så ikke?? Er det fordi at de simpelthen er hoppet ud i det her uden at vide hvad det kan indebære?

Det er jo så pigernes egen valg, men stille rman sig ikke op og tager kampen/anmeldelsen, så er man måske netop selv skyld i at andre også chikaneres!

Del dette indlæg

Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 4 timer siden:

Hvordan er det muligt for ham at trænge ind i en ganske alm billig tlf. uden net ? Det forstår jeg altså ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
StudineMILF skrev, for 46 minutter siden:

Hvordan er det muligt for ham at trænge ind i en ganske alm billig tlf. uden net ? Det forstår jeg altså ikke.

Det undrer mig at nogle piger siger at de bliver hacket osv., men der er ingen "kloge hoveder" som siger at det kan lade sig gøre.

Måske nogen har skrevet det, men så har jeg ikke lige set det.

Edit:

Ja altså man kan overtage og komme ind i en smartphone, men så skal man vel downloade noget osv. ?

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.