Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Gigi, tirsdag.

Ingen link at finde, desværre..

Lille lækker sag med silikone  babser.. ca. 158 cm.

Havde længere forhandling..

Blow med gummi, ingen 69, med slikken i hendes nedre regioner..

Kun sporatiske kys.

Gigi lovede mig at det ville blive lækkert alligevel..

Så det blev aftalen

Jeg smed tøjet, og begyndte kærtegning af hendes lækre krop, og langsomt  fjernet undertøjet..

Dejlige faste bryster med små nipper, som blev suttet og slikket ganske meget..

Sprækken blev også kærtegnet, hvilket var ret dejligt, og på Gigi øjne kunne jeg se hun nød det..

Snusede til mine fingre, den Fisse ville jeg gerne have slikker godt og grundigt..

Op i sengen, hvor hun begyndte en lækker pirring af jernet,, stille og roligt..

mens jeg legede med Pussy,en,, og hendes dejlige bryster og små vorter..

På med frakken og et langt, pirrende og lækkert blow  hvor jeg nød hendes dejlige røv og bryster..

Tunge og læber kørte fra pungen og hele vejen op til toppen, retur flere gange,, rigtig godt sutten..

Så op stangen og ridning, understel frem og tilbage, mens jeg pirrede hendes klit, så gik det op og ned,-

Kunne se at der var ved at ske noget med hende, måske en tilfredsstillelse..

så hun gled af og suttede på jernet, igen, hold da op mit p-hovedet var ved at springe,

Så om i misionærstilling og der blev banket godt igennem, i hendes stramme fisse..

Så kom udløsningen, så jeg kunne næsten ikke stoppe knepperiet, følte det blev ved med at strømme...

Pyha, det var skønt..

Gigi holdt helt hvad hun lovede...!!!

En skyller inden jeg fik tøj på og et lille kys til afsked.

Sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy

Hmm godt nok en pige der er anmeldt med stor variation, når man søger på Gigi herinde på EG. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
whoisyourdaddy skrev, for 2 timer siden:

Hmm godt nok en pige der er anmeldt med stor variation, når man søger på Gigi herinde på EG. 

Jeg havde også læst diverse anmeldelser..

Men holdt hende op med det, og hvad jeg forventede af hende..

Og det fik jeg..

Men næste gang, eller næste pigebesøg,  skal det være blow uden gummi og med 69.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Black skrev, for 6 timer siden:

Må man spørge hvad du gav for det ?

2400kr for en time, det er sgu halvdyrt..:)

 

 

 

 

 

Det blev til 800...

sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Gigi i dag efter flere dages tilløb. Jeg havde været lidt tvivlende, men liderligheden tog over og fik mig af sted. Jeg blev lidt overrasket over adressen. Jeg troede det skulle være mit første besøg i nærheden af Føtex, men fik anden adresse tilsendt - samme blok som øvrigt velkendt sted blandt kendere.

Jeg bliver lukket ind og modtaget af en storsmilende pige i helt almindeligt tøj. Lille nips, sødt smil og kønt ansigt. Jeg bliver vist ind på første værelse i lejligheden, hvor musikken allerede kører. Jeg laver min bestilling og lægger pengene på stolen. Jeg giver dem aldrig i hænderne. Der er for mig at se ingen grund til at understrege transaktionen yderligere.

Hun forlader ikke rummet, men finder kondom frem og smider tøjet. Hvilken krop! Jeg vil mene hun er kønnere i virkeligheden, men kroppen er i den grad i topform! Man bliver lidt tvivlende, når man kigger på billederne, men det hele sidder rigtigt. Hun er lille og slank af bygning, men hun har kvindelige former. Præcis som jeg kan lide det :)

Jeg lagde mig ned på sengen ved siden af hende og hun begyndte at kærtegne min ven. Vi hjalp hinanden med gummi og så tog hun den i munden. Roligt blow med tilpas af tænder, hænder, tunge og sug. Meget nøje afmålt og det virkede. Jeg tænkte, at jeg ville prøve noget i dag, som jeg sjældent gør: lade hende ride mig. Hun satte sig overskrævs og sænkede sig langsomt ned over pikken. Dejlig stram og varm fisse. Og udsynet til hendes skønne bryster og drilske øjne var fantastisk! Efter lidt tid sådan skiftede vi til doggy og sikke en lækker røv. Her kunne jeg virkelig give hende de dybe stød inden jeg fik hende om på ryggen, så jeg kunne nyde synet af hende lidt inden jeg kom i en skøn orgasme.

Hele seancen foregik nærmest i slowmotion. Stik mod sædvane, når jeg besøger en ny pige, så var jeg meget tilstede i nuet og kunne holde meget længere. Det plejer kun at være sådan med de danske piger. Jeg tilskriver det, at Gigi er utrolig rolig, imødekommende og sød. Hun taler og forstår engelsk rigtig fint, så kommunikationen var intet problem. Jeg fortalte hende også om dette efter jeg havde været en tur under bruseren. Virkelig skønt at få så positiv en oplevelse.

Vi sludrede lidt mens jeg hoppede i tøjet. Jeg fandt ud af, at hvis vi er heldige, så bliver hun nok en måned eller to.

Så drenge, hvis nogen af jer har overvejet hende, men ikke turdet tage chancen, så kom af sted. Og som altid, vis respekt og opfør jer ordentligt, så får I tilbage i tifold. Gigi er en sød og kærlig pige, så hende vil jeg klart besøge igen.

15 minutter blow og sex - begge med gummi - for 500 kr.

Stedet 8/10

Pigen 10/10

Sexen 8/10

Redigeret af CPHstuderende
Stavefejl. Ydelse + pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun svarede ikke på SMS forleden dag, sendte ellers 2 stk.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

Hun svarede ikke på SMS forleden dag, sendte ellers 2 stk.

Jeg har også sendt flere sms er uden held.

Så ingen behandling på pjerrot

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 10 timer siden:

Jeg har også sendt flere sms er uden held.

Så ingen behandling på pjerrot

Sexeren

Hun er efter sigende ikke typen, der står tidligt op, så det var vist et tilfælde jeg fik besøgt hende om formiddagen. Der skulle dog være gode muligheder for at fange hende eftermiddag og aften. Hun kunne jo også være optaget, og i diskretionens navn er det ikke sikkert hun besvarer beskeder sendt for en halv time siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...