Hop til indhold
Guest Marlene More

EKSTRA NØGLER TIL HÅNDJERN SØGES ;-)

Recommended Posts

Guest Marlene More

Ih altså.. Jeg er kun et menneske.

 

Havde en dejlig gæst forleden i mit lækre domicil. Dominans og pirring.

Efter fræk indledning og pirring, fik han håndjern på og blev spændt fast til til krogene i bjælken i loftet.

Lækker pirring og dominans begynder for alvor. Dejlig seance. Han havde bestilt en halv time.

Tiden er gået plus et par minutter, og manden skal ud af sine håndjern.

Jeg går hen til min skål, hvor jeg plejer at have nøglerne liggende,

DE ER DER IKKE! :shock:

Nå, men så ligger der nogle i skuffen.

JO TAK MEN DE PASSER IKKE! :-o

Vi er begge stadig afslappede og griner lidt af det.

Kæresten ryddede op efter Mistress og låste af, måske han tog nøglerne med ind.

Lige et øjeblik kære slave. Mistress går liige ind i privaten.

Skulle jeg huske at sige at der ikke er nogen panik knap på håndjernene?

Jeg kan ikke finde dem.. De er pist væk. og i privaten er jeg ved at gå i panik, og og skide grønne grise... Pardon my French

For fanden da... De kan da ikke bare blive væk???

 

Gode dyr er rådne eller nowed.

Og jeg hiver nu alle tasker, kufferter osv fra hinanden.

Går ud til ham med jævne mellemrum. Undskylder en del, og kan se han er ved at være lidt irriteret. Sagt på en pæn måde, Jojo han tager det ganske pænt, men alligevel.

Jeg joker med at han lige fik lidt ekstra dominans dér... Det svarer han ikke på.

Ind igen... Jeg ved jeg har en MASSE nøgler, hvor fanden er de!! HJÆÆÆLP! Skal vi have fat i en nedstryger eller hvad? For Guds skyld da!!!!

Har en lille kuffert stående, Vælter indholdet ud, og der.... DER kommer et lille bundt nøgler til syne..

Ikke dem jeg ledte efter, men hvad... de passer.

SKYNDER mig ud til ham

Jeg sveder tran.

Jubiiii!! jeg fandt nøglerne triumferer jeg. :D

 

Nu er det ikke sådan at han ligefrem stråler og siger han HELT sikkert vil komme igen.

Men jeg kan jo have lov at håber.

 

Lærte jeg noget??

 

JA FOR POKKER. NU TJEKKER JEG NØGLER INDEN  DE BLIVER HAPSET PÅ ARME ELLER BENE!!!!!!

eller sku jeg bare holde mig til reb og manchetter!? :lol:

Puh ha...

STOR brøler her... DEN begår jeg ALDRIG igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle har en brandslukker stående, andre en brandøkse hængende, og i busserne sidder en lille hammer, som man i nødstilfælde kan smadre ruden med. Må jeg foreslå dig at hænge en nedstryger op på væggen? Eventuelt bag en glasrude, som i påkommende tilfælde kan smadres :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
Borende X skrev, Lige nu:

Nogle har en brandslukker stående, andre en brandøkse hængende, og i busserne sidder en lille hammer, som man i nødstilfælde kan smadre ruden med. Må jeg foreslå dig at hænge en nedstryger op på væggen? Eventuelt bag en glasrude, som i påkommende tilfælde kan smadres :D

UH måske var det en god ide :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber manden fik nogle af sine penge igen. Så har du nok gode chancer for at få ham tilbage.

 

Fik han ikke andet end spildt sin tid (uanset at det var utilsigtet), så er det nok ikke skide sandsynligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
hambosatiaalborg skrev, 1 time siden:

Jeg håber manden fik nogle af sine penge igen. Så har du nok gode chancer for at få ham tilbage.

 

Fik han ikke andet end spildt sin tid (uanset at det var utilsigtet), så er det nok ikke skide sandsynligt.

I bar befippelse og panik og transved fik han desværre ikke.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ethvert sted der leger med kæder, håndjern, låse og den slags har da en BOLTSAKS stående, så man kan klippe en slave fri, uanset om det er fordi nøglen er væk, låsen gået i baglås, eller slaven er i panik.

 

Pite

Redigeret af Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, den 28/6/2017 at 13:51:

Ih altså.. Jeg er kun et menneske.

 

Havde en dejlig gæst forleden i mit lækre domicil. Dominans og pirring.

Efter fræk indledning og pirring, fik han håndjern på og blev spændt fast til til krogene i bjælken i loftet.

Lækker pirring og dominans begynder for alvor. Dejlig seance. Han havde bestilt en halv time.

Tiden er gået plus et par minutter, og manden skal ud af sine håndjern.

Jeg går hen til min skål, hvor jeg plejer at have nøglerne liggende,

DE ER DER IKKE! :shock:

Nå, men så ligger der nogle i skuffen.

JO TAK MEN DE PASSER IKKE! :-o

Vi er begge stadig afslappede og griner lidt af det.

Kæresten ryddede op efter Mistress og låste af, måske han tog nøglerne med ind.

Lige et øjeblik kære slave. Mistress går liige ind i privaten.

Skulle jeg huske at sige at der ikke er nogen panik knap på håndjernene?

Jeg kan ikke finde dem.. De er pist væk. og i privaten er jeg ved at gå i panik, og og skide grønne grise... Pardon my French

For fanden da... De kan da ikke bare blive væk???

 

Gode dyr er rådne eller nowed.

Og jeg hiver nu alle tasker, kufferter osv fra hinanden.

Går ud til ham med jævne mellemrum. Undskylder en del, og kan se han er ved at være lidt irriteret. Sagt på en pæn måde, Jojo han tager det ganske pænt, men alligevel.

Jeg joker med at han lige fik lidt ekstra dominans dér... Det svarer han ikke på.

Ind igen... Jeg ved jeg har en MASSE nøgler, hvor fanden er de!! HJÆÆÆLP! Skal vi have fat i en nedstryger eller hvad? For Guds skyld da!!!!

Har en lille kuffert stående, Vælter indholdet ud, og der.... DER kommer et lille bundt nøgler til syne..

Ikke dem jeg ledte efter, men hvad... de passer.

SKYNDER mig ud til ham

Jeg sveder tran.

Jubiiii!! jeg fandt nøglerne triumferer jeg. :D

 

Nu er det ikke sådan at han ligefrem stråler og siger han HELT sikkert vil komme igen.

Men jeg kan jo have lov at håber.

 

Lærte jeg noget??

 

JA FOR POKKER. NU TJEKKER JEG NØGLER INDEN  DE BLIVER HAPSET PÅ ARME ELLER BENE!!!!!!

eller sku jeg bare holde mig til reb og manchetter!? :lol:

Puh ha...

STOR brøler her... DEN begår jeg ALDRIG igen

 

My god hvor jeg kender den situation hvor de skide nøgler lige pludselig er væk..

Hurra for boltsaksen ( har dog aldrig haft den i brug ) 

Men lige når det sker så får man godt nok sved på panden .. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lærte du den med boltsaksen....men

Så skal du jo også lige lære at have en hobbykniv, når du nu har stået og leget spejder og leget med reb og leget med knuder og gode gerninger....og manden har stået og dinglet lidt, han kan blive dårlig, ophidselse, det er varmt osv...han skal pludselig ned og det skal gå stærkt!

Så er hobbykniven en god ting!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 32 minutter siden:

Så lærte du den med boltsaksen....men

Så skal du jo også lige lære at have en hobbykniv, når du nu har stået og leget spejder og leget med reb og leget med knuder og gode gerninger....og manden har stået og dinglet lidt, han kan blive dårlig, ophidselse, det er varmt osv...han skal pludselig ned og det skal gå stærkt!

Så er hobbykniven en god ting!

Det er ikke engang løgn.

Jeg kom hos en pige, der også viste sig at kunne være ret avanceret. Hun fortalte, at hun engang måtte skære sin bundne og ophængte kæreste ned, fordi et eller andet gik galt. Havde hun ikke været hurtig med kniven, havde hun måttet ud og finde en ny kæreste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
Lady Cherie skrev, for 13 timer siden:

Så lærte du den med boltsaksen....men

Så skal du jo også lige lære at have en hobbykniv, når du nu har stået og leget spejder og leget med reb og leget med knuder og gode gerninger....og manden har stået og dinglet lidt, han kan blive dårlig, ophidselse, det er varmt osv...han skal pludselig ned og det skal gå stærkt!

Så er hobbykniven en god ting!

Jeg har en dertil indrettet saks til reb. Den er rimelig stor og til at finde .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...