Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte hende den gang hun hed Liza.... det var min hidtil ringeste oplevelse nogensinde. Total uinteresseret i at give mig en god oplevelse. Benene holdt hun i en vinkel som kun lige gjorde det muligt at få hovedet indenfor... Så forøvrigt tv under hele akten på 5 min. Havde betalt for en halv time! Mega skuffet øv. Men lækker ja det er hun, men jeg undværer hellere hvis man ikke må gå til stålet. Enten har hun forbedret sig helt vildt, eller også kunne hun bare ikke fordrage mig det mindste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 oplevelser i "Lizatiden". Den første da hun var nystartet i villaen i Rødovre. Topfedt med cherry on top. 2. gang i butikken i Vanløse. Topnederen, utilnærmelig og uengageret. Men damn, en god krop og noget nær de mest perfekte babser jeg nogensinde har oplevet irl. Et godt optifick, som man siger.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi og måtte konststere at hun virkelig virker som en pige der ikke bryder sig om det hun laver. Hilste også på Diana som virkede sur og kedelig at se på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 7 timer siden:

Har også været forbi og måtte konststere at hun virkelig virker som en pige der ikke bryder sig om det hun laver. Hilste også på Diana som virkede sur og kedelig at se på.

Er du sikker på at du mødte den rigtige Diana:-o  Smag og behag kan være forskellig, men har jeg aldrig oplevet at hun var sure og absolut ikke kan finde nogen sammenhæng mellem hende og "kedelig"!  Hun er en sød og hot pige som altid i godt humør :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja med mindre der er en anden der har brugt hendes annonce. Hun sad i stuen i joggingbukser og uden makeup og orkede dårligt at hilse. Kl var 15.00 så det var ikke fordi jeg tog hende på sengen. Men ja - smag og behag er forskellig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 10 timer siden:

De er taget hjem.

Barbara er her stadig, mens Diana kommer på tirsdag eller torsdag :)

Chintia er taget hjem, ja. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 1 time siden:

Barbara er her stadig, mens Diana kommer på tirsdag eller torsdag :)

Chintia er taget hjem, ja. 

Hvis det er den Diana jeg tænker på med tatoveringer og næse-piercing (thank god for the various internet archives ;)), så kan jeg allerede nu udpege din info som årets bedste nyhed - i hvert fald for mig.

I så fald med Diana og Leticia lige rundt om hjørnet + minimum ét 2 timers re-visit hos polske Katja, når hun returnerer mod slutningen af måneden, så må jeg sgu' nok hellere holde på hesten i forhold til at booke en full monty med Karen Venzuela. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 9 minutter siden:

Hvis det er den Diana jeg tænker på med tatoveringer og næse-piercing (thank god for the various internet archives ;)), så kan jeg allerede nu udpege din info som årets bedste nyhed - i hvert fald for mig.

I så fald med Diana og Leticia lige rundt om hjørnet + minimum ét 2 timers re-visit hos polske Katja, når hun returnerer mod slutningen af måneden, så må jeg sgu' nok hellere holde på hesten i forhold til at booke en full monty med Karen Venzuela. :P

Det er Diana, Barbaras veninde, der kommer tilbage. Præcis hende du omtaler. Hun er rigtig sød og skøn, dog er jeg mere til Barbara. Men ingen tvivl om, de er virkelig tætte veninder, så ens deres eminente service er. Var hos Barbara 3 timer forleden og hænge ud, og det var hyggeligt og frækt som altid. Den pige er speciel for mig. Derfor vi altid ender med at ses så længe, fordi vi har eminent kemi seksuelt og personlighedsmæssigt. 

Leticia skal jeg også have besøgt endnu engang, når det passer ind. Hun er også super dejlig. Giver jo det bedste blow i min verden, hvis hun stadig holder samme kvalitet som førhen. Og har et skønt humør. 

Katja giver også super service og et sindssygt blow. Og er meget nem at snakke med. Hun er dog en tand for gammel til min smag, da jeg godt kan lide dem unge.

Chintia fik jeg aldrig besøgt, da hun ikk svarede mig. Det var muligvis samme dag, hun tog hjem, så giver mening. 

Barbara er som sagt speciel for mig, grundet eminent kemi, der jo resulterer i en "bonus service udover det sædvanlige", og der er hun unik for mig. Ooog så er hun smuk som meget få.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gode news fra min erobroder Kiddo! Diana er ju på min topp-liste!:wub:  Vilken dejlig och läcker pige!!:D

Men icke gode news för mitt Mastercard:(

/A

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 1 time siden:

Det er Diana, Barbaras veninde, der kommer tilbage. Præcis hende du omtaler. Hun er rigtig sød og skøn, dog er jeg mere til Barbara. Men ingen tvivl om, de er virkelig tætte veninder, så ens deres eminente service er. Var hos Barbara 3 timer forleden og hænge ud, og det var hyggeligt og frækt som altid. Den pige er speciel for mig. Derfor vi altid ender med at ses så længe, fordi vi har eminent kemi seksuelt og personlighedsmæssigt. 

Leticia skal jeg også have besøgt endnu engang, når det passer ind. Hun er også super dejlig. Giver jo det bedste blow i min verden, hvis hun stadig holder samme kvalitet som førhen. Og har et skønt humør. 

Katja giver også super service og et sindssygt blow. Og er meget nem at snakke med. Hun er dog en tand for gammel til min smag, da jeg godt kan lide dem unge.

Chintia fik jeg aldrig besøgt, da hun ikk svarede mig. Det var muligvis samme dag, hun tog hjem, så giver mening. 

Barbara er som sagt speciel for mig, grundet eminent kemi, der jo resulterer i en "bonus service udover det sædvanlige", og der er hun unik for mig. Ooog så er hun smuk som meget få.

Det er super fedt, når kemien bare spiller. Personligt foretrækker jeg også flere timers besøg, så man ikke behøver at stresse med hverken det ene eller andet. Lægger dog som regel ud med 1 times tid, Katja var en undtagelse.

Fra første gang jeg så Barbara's daværende annonce var jeg også temmeligt solgt. Hun så ikke alene super sød ud men også vanvittigt naturligt smuk ud fra top til tå (sidstnævnte er jo også ret vigtigt for mig ;)), så hun røg straks højt ind på to-do listen. Desværre kom der kort tid efter nogle dårlige anmeldelser og hér begik jeg den meget store fejl, at rykke hende ned af listen. Men nu er hun retur i min top-5 - ikke mindst fordi jeg siden da er blevet en hel del klogere på hvis anmeldelser - der for mig - bør vægtes tungt. Nu håber jeg ikke, at hun smutter lige straks for i næste uge kan jeg dårligt presse flere piger ind. Det er godt nok et luksus problem, der vil noget. :)

Ja, jeg kunne selvfølgelig booke en trekant med Barbara og Diana, som bl.a. @kattjakt har prist til skyerne, for at spare tid. Men jeg må hellere lige ha' dem - one-on-one - først.

Tusind tak for jeres uvurderlige hjælp med at finde rundt i junglen af gp'er.

Redigeret af XXXfootlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 37 minutter siden:

Det er super fedt, når kemien bare spiller. Personligt foretrækker jeg også flere timers besøg, så man ikke behøver at stresse med hverken det ene eller andet. Lægger dog som regel ud med 1 times tid, Katja var en undtagelse.

Fra første gang jeg så Barbara's daværende annonce var jeg også temmeligt solgt. Hun så ikke alene super sød ud men også vanvittigt naturligt smuk ud fra top til tå (sidstnævnte er jo også ret vigtigt for mig ), så hun røg straks højt ind på to-do listen. Desværre kom der kort tid efter nogle dårlige anmeldelser og hér begik jeg den meget store fejl, at rykke hende ned af listen. Men nu er hun retur i min top-5 - ikke mindst fordi jeg siden da er blevet en hel del klogere på hvis anmeldelser - der for mig - bør vægtes tungt. Nu håber jeg ikke, at hun smutter lige straks for i næste uge kan jeg dårligt presse flere piger ind. Det er godt nok et luksus problem, der vil noget. 

Ja, jeg kunne selvfølgelig booke en trekant med Barbara og Diana, som bl.a. @kattjakt har prist til skyerne, for at spare tid. Men jeg må hellere lige ha' dem - one-on-one - først.

Tusind tak for jeres uvurderlige hjælp med at finde rundt i junglen af gp'er.

Jeg plejer kun at køre 15 min. møder, da jeg ikke er interesseret i at snakke så meget, men kun kneppe som udgangspunkt. Og så er jeg blevet skuffet af piger for mange gange ved første møde, hvor 45-60 min. ikke har været value for money i min bog. Men oplever jeg en perle ind i mellem, så udvider jeg tiden ved næste møde. Nu har jeg prøvet nogle gange efterhånden, hvor kemien har været så god, at jeg som standard har fået 1-3 timer gratis oven i den betalte tid ved nogle piger (vil ikke nævne navne), simpelthen fordi begge parter har hygget sig så meget. Det har naturligvis kun været, når disse piger har været selvstændige, at det har kunne lade sig gøre. 

Forbuftigt at putte hende i din Top 5 ;) Hun tager dog hjem på søndag, så du har travlt, nu når du har luksus problem med alle de piger. Dejligt "problem" :D Hun kan i perioder for de fleste fyre godt være svær at få en aftale med, men jeg vil anbefale at gøre et forsøg, hvis du er til petite og smukke piger som jeg. Både Diana og hende er slim fit piger, som - af min erfaring - yder den bedst mulige service, de kan. Jeg klikkede som sagt væsentligt bedre med Barbara, hvor kattjakt eksempelvis klikkede bedre med Diana.

Hende og Diana laver ikke trekanter længere btw. 

Og selv tak :) Fedt, du selv er så aktiv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...