Nyiaarhus 4 Skrevet 28. Juni, 2017 Som overskriften siger, så leder jeg efter en times massage med afsluttende håndtrold for 500kr. Hvor skal jeg tage hen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 570 Skrevet 28. Juni, 2017 Cream på Chaba er et godt sted at starte; http://www.chaba.dk/ Som regel dog nok ikke en hel time, men massagens sensuelle kvaliteter opvejer fuldt dette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 28. Juni, 2017 JonasP skrev, for 3 minutter siden: Øhh hvordan og hvorfor havnede den lige her??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 28. Juni, 2017 Men som Thai-fan foreslår, så er Cream altid et godt besøg der går man aldrig fra uden et smil i hele hovedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århus fyren 24 Skrevet 28. Juni, 2017 Thaimig skrev, for 3 minutter siden: Men som Thai-fan foreslår, så er Cream altid et godt besøg der går man aldrig fra uden et smil i hele hovedet Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvordan ser man om der er "happy ending"? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 28. Juni, 2017 Århus fyren skrev, for 2 timer siden: Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvordan ser man om der er "happy ending"? Nu du selv siger/spør men hvis man ikk spør får man jo ingen svar Men det er noget man kan mærke og ikk nødvendigvis se Hvis du vælger at besøg Cream vil du ikk være i tvivl Men der sker som regel ikk noget ved at spørge pigen under massagen og måske i slutningen Spørg dog aldrig i Tlf. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saucy 39 Skrevet 28. Juni, 2017 Har været hos Chaba/Mali et par gange men alrig stødt på Cream. Massage med håndtrold har jeg fået til 400 kr, jeg havde ikke flere penge på mig, og 500 kr som vist er normal pris. Varighed ca 30 minutter. Et andet sted med samme priser er Amita på Silkeborgvej. Massage i 30 min med håndtrold til 500 kr. Kvaliteten hos Amita er efter min mening bedre end hos Mali. Man får mere for pengene hos en dansk pige efter min mening. F.eks. Randersvej 5 hos Suzanne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 570 Skrevet 29. Juni, 2017 (edited) Saucy skrev, for 15 timer siden: Man får mere for pengene hos en dansk pige efter min mening. F.eks. Randersvej 5 hos Suzanne. Susanne på Randersvej 5 er fin, men generelt så synes jeg nu ikke, at man nødvendigvis får mere for pengene ved en dansk GP. Det afhænger nok meget af den involverede GP, og personligt så har jeg da haft nogle af mine bedste oplevelser ved thailandske GP. Redigeret 29. Juni, 2017 af Thai-fan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 570 Skrevet 29. Juni, 2017 (edited) Århus fyren skrev, den 6/28/2017 at 12:26: Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvordan ser man om der er "happy ending"? Jeg er enig med det, Thaimig skriver. Derudover, så er langt de fleste thailandske kvinder på massageklinikkerne ret gode til "antydningens kunst"; massage op og ned af lårene, der kommer tættere på hver gang, samt det evigt klassiske bollestrejf Når det så er sagt, så annoncerer de sjældent officielt med det. Heller ikke i telefonen. Så man aftaler det, når man er der, og gerne når man er godt i gang med den normale massage Redigeret 29. Juni, 2017 af Thai-fan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg