Hop til indhold
Sailorman

Moden dame Århus

Recommended Posts

Hejsa

kan nogen anbefale en moden dame i Århus i morgen Torsdag i dagtimerne?

gerne ca 40 til 60 år og relativ slank.

er tidligere kommet i Trepkasgade i antikvitetsbutikken, men der er vist lukket nu...

ser frem til gode forslag. På forhånd tak

hilsen sailorman

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en kvinde på ca. 53 i Tilst i langkærparken, hun er rigtig sød og fræk.  Jeg fandt hende i sugardaters. Kan desværre ikke huske hendes nummer eller finde et link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sailorman skrev, den 28/6/2017 at 10:54:

Hejsa

kan nogen anbefale en moden dame i Århus i morgen Torsdag i dagtimerne?

gerne ca 40 til 60 år og relativ slank.

er tidligere kommet i Trepkasgade i antikvitetsbutikken, men der er vist lukket nu...

ser frem til gode forslag. På forhånd tak

hilsen sailorman

 

Hej

så tilfældigvis i EB at Susanne og Iben var at træffe i Trepkasgade. Så helt lukket er der ikke. Susanne og Iben er to modne frække damer. Som er til lidt af hvert. Lækre modne damer som kan lide det de laver. Jeg betalte 1500 kr for ca en halv time med dem begge. Da vi var igang kom der en gæst og bankede på. Susanne lukkede op og spurgte om han ville med til en firkant (med min accept) det ville han gerne. Der blev suttet, slikket og kneppet til den store guldmedalje. Den anden kom to gange. Og vi fik vist alle hvad vi kom efter. Kan godt lide den lidt gammeldags bordel stemning i Trepkasgade. Alt i alt en rigtig god oplevelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...