Liderlig-fyr

Dette er hvad liberalister er allergiske overfor

2 indlæg i denne tråd

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/kasper-og-simone-modtager-dagpenge-vil-ikke-arbejde-i-netto/6724733

Man vil gerne forsørge handicappede og pensionister. Men folk som ikke tager et arbejde fordi de ikke rigtig føler for det har man dæleme ikke lyst til at forsørge!!!

Og dem er der mange af!!! Enten folk som slet ikke gider arbejde eller folk som kun gider arbejde hvis det er et job som de føler er det rigtige for dem

Ja faktisk vil jeg vove og påstå at alle som går ledige i øjeblikket er nasserøve. For der er job som alle kan bestride

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Helt enig, og det gælder også "kreativiteten" i at skaffe sig diverse sociale ydelser . Kan passende gentage hvad jeg skrev i går:

For store dele af den danske befolkning er nationalsporten, at finde ud af hvordan man bedst forsørger sig for andres penge. Det går kraftigt ud over dem der reelt har brug for offentlig hjælp. Tror disse "sportsudøvere", samfundet og os andre var bedre tjent med, at de brugte kræfterne på at forsørge sig selv.

Det har iøvrigt, efter min opfattelse, intet med liberalisme at gøre, men ganske almindelig respekt for vores fælles samfund, og den sammenhængskraft som disse personer udhuler.

Redigeret af Speedy Gonzales

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu