Hop til indhold
Zell

Det gode råd søges

Recommended Posts

Hej. 

Har de sidste mange gange hvor jeg har været i eller omkring Hamborg besøgt Harmony. Super sted med god service i mine øjne. Især når man er et "kendt" ansigt. 

På mandag rammer jeg Hamborg på vej nordover cirka klokken 13.00 og her mit dilemma til forum. 

Skal jeg som altid køre til Harmony? - måske burde man få lidt frisk luft. Har overvejet Atmos, har ikke været der i et par år, men sidst jeg var der gik det meste op i at pigerne ville sælge ekstra. 

Har overvejet at prøve Fantasy Lounge. Men er i tvivl om dette grundet "kvaliteten" af pigerne. Vil sgu gerne have pæne piger. 

Eller skulle jeg prøve P-club ved Flensborg, har aldrig været der og fornemmer forum er lidt splittet omkring stedet. 

Gode råd modtages

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zell skrev, for 22 timer siden:

Hej. 

Har de sidste mange gange hvor jeg har været i eller omkring Hamborg besøgt Harmony. Super sted med god service i mine øjne. Især når man er et "kendt" ansigt. 

På mandag rammer jeg Hamborg på vej nordover cirka klokken 13.00 og her mit dilemma til forum. 

Skal jeg som altid køre til Harmony? - måske burde man få lidt frisk luft. Har overvejet Atmos, har ikke været der i et par år, men sidst jeg var der gik det meste op i at pigerne ville sælge ekstra. 

Har overvejet at prøve Fantasy Lounge. Men er i tvivl om dette grundet "kvaliteten" af pigerne. Vil sgu gerne have pæne piger. 

Eller skulle jeg prøve P-club ved Flensborg, har aldrig været der og fornemmer forum er lidt splittet omkring stedet. 

Gode råd modtages

Var på Babylon for 1½ månedstid siden. Rigtig god kvalitet på pigerne og stort udbud. Men det er det eneste sted jeg har været når vi snakker FKK eller flatrate. Så mit sammenligningsgrundlag er ret begrænset og spinkelt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, modsat dig er jeg blandt de "kendte" hos Atmos og var fornylig på Harmony for første gang. Der er helt klart fordele og ulemper begge steder og jeg kan helt sikkert følge de fleste i at Harmony er en rigtig god klub. Jeg selv betaler aldrig ekstra hos Atmos og der bliver heller ikke nævnt noget ekstra, men igen er man der hver måned, så ved de også hvad de kan med en. 

Vil du prøve en anden klub og er villig til betale lidt mere end du gør hos Harmony, så gør det da og skidt med de nævner de 20 euro ekstra.. 

Udvalget af pigerne mener jeg selv er stort set ens der er noget til enhver smag begge steder, vil du have blow uden, så hold dig fra Babylon. Og ja jeg ved godt der er tale om den nye lovgivning osv, men af hvad jeg ved af så er holdningen blandt de piger jeg har talt med "f... the law". Kommer selv forbi Atmos, Harmony og Artemis i løbet af en måneds tid og så får vi se om det holder stik, ellers kan jeg anbefale true feelings og sagami kondomer :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på Atmos i vinter, jeg syntes det er et virkeligt godt sted, jeg har også været på Harmony for et par år siden, jeg kan godt se at det er en flot og velholdt klub, men jeg syntes Atmos er den bedste, med alle dens kringel kroge. Nu hvor Kinarullen nævner kondomer, så har jeg nogen gange været ude for nogle piger, som har nogle kondomer, som nærmest er så hårde som plastik, og mange gange er de røde, så får man virkeligt en grim pik, når man får sådan et på, og så er der nærmest ingen følelse igennem det hårde gummi, jeg tænker somme tider på selv at tage kondomer med, men er der nogen som har prøvet det ? Hvad siger pigerne til det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zell skrev, den 27/6/2017 at 22:45:

Har overvejet at prøve Fantasy Lounge. Men er i tvivl om dette grundet "kvaliteten" af pigerne. Vil sgu gerne have pæne piger. 

Eller skulle jeg prøve P-club ved Flensborg, har aldrig været der og fornemmer forum er lidt splittet omkring stedet.

Fantasy er åbenbart gået lidt ned på kvaliteten og servicen hos pigerne - men de har før været nede og kommet op igen - men nok mest stedet, hvis du har god tid og ikke så mange penge ;-)

P-club skal du tage, når du ikke har tid eller lyst til at køre helt til Hamburg. Godt nok er entreen mindre, men timepriserne er højere og selv fisseslik koster ekstra - men ellers har jeg næsten altid fået god service og nogle af mine bedste FKK- oplevelser - og pigerne kan sagtens hamle op med pigerne andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, for 1 time siden:

Jeg var på Atmos i vinter, jeg syntes det er et virkeligt godt sted, jeg har også været på Harmony for et par år siden, jeg kan godt se at det er en flot og velholdt klub, men jeg syntes Atmos er den bedste, med alle dens kringel kroge. Nu hvor Kinarullen nævner kondomer, så har jeg nogen gange været ude for nogle piger, som har nogle kondomer, som nærmest er så hårde som plastik, og mange gange er de røde, så får man virkeligt en grim pik, når man får sådan et på, og så er der nærmest ingen følelse igennem det hårde gummi, jeg tænker somme tider på selv at tage kondomer med, men er der nogen som har prøvet det ? Hvad siger pigerne til det ?

Ak ja de røde kondomer er næsten standard hos pigerne i atmos, og har været ude for at skulle bruge dem når jeg løb tør for mine medbragte. Jeg har endnu ikke været ude for nogle ikke ville acceptere dem også selvom de kun er 2mm, bare indpakningen er intakt. jeg starter bare med smide 2 stk til hende, give et blink og siger Best quality And true feelings for you and me baby :D. Om ikke andet, når hun inviter dig på rum så spørger du hende om du kan bruge dine medbragte, som det var et krav før du gider. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...