Hop til indhold
Guest Pedro38

Melly - Sikke en skuffelse

Recommended Posts

Guest Pedro38

Prinz,

Du var ikke tilstede, så jeg synes ikke, at du kan tillade dig at udtale dig om, hvad jeg har gjort og ikke gjort.

Desuden mener jeg, at min anmeldelse er holdt i en sober tone, og jeg har ikke skrevet noget, som var usandt i forhold til min oplevelse af besøget. Forummet her er til anmeldelser, og jeg har anmeldt Melly som jeg oplevede hende. Og dette gælder også min overskrift. Desuden ryger jeg ikke, min alder er korrekt og mine tænder pæne .... og jeg ligger ikke bare på ryggen og tvinger nogen til noget, så det må være i relation til en anden kunde, at Melly skriver.

Anmeldelser er en subjektiv oplevelse  af en episode, og den har jeg givet jer her.

Hvad I oplever med Melly, Og hvad I tror, at jeg har gjort eller ikke gjort, Er sådan set underordnet i denne sammenhæng.

God dag til alle!

Pedro

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pedro38 skrev, for 6 timer siden:

Prinz,

Du var ikke tilstede, så jeg synes ikke, at du kan tillade dig at udtale dig om, hvad jeg har gjort og ikke gjort.

God dag til alle!

Pedro

 

 

Korrekt, jeg læser bare hvad du selv skriver :) 

Pedro38 skrev, den 27/6/2017 at 20:59:

 

Jeg ankom, talte høfligt og rosende om hende, tog et grundigt bad og var klar. 

Melly var tilbageholdende, startede med at kysse, men uden tunge, og da jeg forsøgte, kunne jeg tydeligt mærke, at det ikke havde interesse.

Jeg lagde mig på sengen, og fik et middelmådigt blow, stort set uden den deepthroat, som hun ellers annoncere med. Hun lå med siden til mig, men hendes blik var tydeligvist fjernt og uinteresseret. 

Uden et ord, tog hun kondom frem, godt med glidecreme i missen, og så spurge hun, hvordan jeg ville have hende. Jeg valgte en ridetur, så jeg kunne lege med hendes flotte bryster,

Ridningen foregik stort set uden en lyd indtil, jeg forsøgte at komme i bund. Det gjorde hende tydeligt utilpas, og hun gav sig flere gange. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er måske for sent at vække denne tråd til live igen. Desværre har jeg ikke fulgt med og læst Mellys eget indlæg før nu. Men det er virkelig lærerigt. Som jeg vist også skrev i et tidligere indlæg, så handler det meget om hvordan man læser annoncen - og ikke kun hendes, men sexannoncer generelt. Der kan skrives meget udførligt og konkret om ydelser eller mindre konkret men mere udfoldet omkring stemninger. Det går op for mig, at Melly ønskede at vise os hendes opfattelse af en gensidig god oplevelse (nogle kalder GFE) ved at beskrive alle de ting, der kan eller ville kunne ske, som noget fra en liste men uden ekstra betaling. Dette for at understrege, at hun netop ikke går op i hvad denne oplevelse skal bestå af, men at den kan indeholde disse ting. Som når man har sex med en elskerinde (eller skal vi sige kæreste) og ikke på forhånd aftaler slagets gang i detaljer. Her også med en forventning om at man selv tager initiativer. Det er lige præcis sådan jeg bedst kan li´ det og lige præcis sådan jeg har haft nogle af de bedste oplevelser. Faktisk en hel del med polske piger, blot som en kommentar til det med den generelle henvisning til østeuropæiske kvinder.

Ellers er min erfaring at jeg er ofte blevet en smule skuffet ved mødet med den kvinde jeg har udvalgt efter længere tids søgning i mængder af annoncer med tekst og billeder, der har stimuleret min fantasi så meget, at virkeligheden kun kan indfri en delmængde af den opsparede tænding/spænding/liderlighed og konkrete forestillinger om hvor vildt, vovet og eksperimenterende det var inde i min forestillingsverden. Med Melly gik tingene mere én til én i den henseende. Ikke på de konkrete ydelser, men totaloplevelsen. Det er sandt at sige ret sjældent at det sker.

Damned!

-------

And by the way, Melly. If you ever read this comment. Remember that you did not get two bad reviews but in fact three. One of them in Copenhagen. I would very much encourage you to reconsider your decision about never visiting Aarhus again. I mean, what is the risk. The critical customers will most certainly not return, and, as you wrote yourself in this thread, as an answer to "fallara":
I hope you keep on giving reviews for the girl's services positive or negative for the good of reader... I can take it  as it's fair enough :)  
eventhough I very much understand the frustration, that led you to cancelling all appointments and go back home. A bit too hasty I think. 

 

Redigeret af Hedonis
Kom i tanke om noget mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, den 28/6/2017 at 19:47:

Skal det forståes at du fik sex inden du betalte? 

Har jeg været ude for en del gange.Pigen spurgte ikke om betaling inden,og det var første gang jeg besøgte hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
erwin c skrev, for 4 timer siden:

Har jeg været ude for en del gange.Pigen spurgte ikke om betaling inden,og det var første gang jeg besøgte hende.

Er det Pedro 38 der svare her ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow..

I didn't follow the thread.. it stayed alive for sometime after I left :-)

Thanks and million thanks for those with kind words and supportive comments, e-mails.

I feel better now and get wiser ( I hope ). someone reminded me that I do this to learn and gain experiences and it's part of the lessons package to lose balance and fall.

Someone mentioned that a girl must be strong enough to say no thanks at the door and it's the hardest thing not because of greed but because of respect to older master.

THANK YOU Hedonis. "

Citat

Det går op for mig, at Melly ønskede at vise os hendes opfattelse af en gensidig god oplevelse (nogle kalder GFE) ved at beskrive alle de ting, der kan eller ville kunne ske, som noget fra en liste men uden ekstra betaling. Dette for at understrege, at hun netop ikke går op i hvad denne oplevelse skal bestå af, men at den kan indeholde disse ting. Som når man har sex med en elskerinde (eller skal vi sige kæreste) og ikke på forhånd aftaler slagets gang i detaljer.

I thought it was obvious why I listed all these " services " with fictional prices.
yes, these are ACTUAL services I found on other girls adverts, I just wanted to say: don't bother choosing from a menu, just enjoy with me. - Give and take pleasure.

..
Well - let's hope we all became wiser :D

I am back. <3

PLEASE - because of the Threads TITLE - let my input here  be the last of it. -- thanks

Redigeret af Melly 20 - CPH
ups. :) last line.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...