Hop til indhold

Recommended Posts

Havde kigget lidt på Loris billeder, og tænkte umiddelbart, at de var modelfotos, dog med en interessant annoncetekst, der viste et tænkendeselvstændigt menneske bag. 

Så læste jeg indlægget her indlæg ....

Bestilte derfor 45 minutter med diverse krydderier.

Blev modtaget af Lori, som er kvinden på billederne "wauv" --- taget af prof fotograf i et studio, det forklare jo så opsætningen.

Lori er den GP, jeg har haft nemmest ved at snakke med. Hun var god til at få nervøsiteten ned og talte rigtig godt engelsk.

Blev spurgt til bad - "ja tak"... efterfulgt af rigelig god sex, hvor jeg fik udvidet repetoiret.

Lærte efterfølgende at latex kan være lidt besværligt at få på og af- så en anden gang har jeg lovet at bestille påklædning når jeg bestiller.

Til sidst en god snak om lidt af hvert, et bad, lidt mere snak og ud af døren.

Vel ude af døren konstaterede jeg, at hun bestemt ikke havde været nærig med tiden.

En rigtig rigtig god oplevelse i dette univers hvor der er mange fusere, denne oplevelse overgås nok kun af en tur hos Baleri for 1½ år siden

Lori virker til at have en meget varieret indstilling til hvad sex er og kan være. Hun er prof og kommer hele vejen rundt om hvad man ønsker. Mærker hvor du er og tager styring eller lader dig som situationen lægger op til.

Jeg tror at man både kan besøge hende for det helt almindelige, som til det lidt mere bizarer. (som hun selv skriver)

God fornøjelse og tak til JonDo

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glostrup kirke er et meget godt udgangspunkt.

Er lidt i tvivl om hun er på.

Der har et stykke tid stået avaible 28 29 juni i annoncen.

Forhåbentlig har hun bare ikke rettet den

Redigeret af nelson
eftertanke - annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...