Hop til indhold
Hannen

Prani Wellness, Viby Sjælland

Recommended Posts

Sad lige og googlede, og faldt over denne nye butik, desværre uden website, og derfor intet link.

Kan dog se andre her på eroguide, har omtalt en butik med samme navn. Er der mon nogen som ved om det er samme person som står bag, bare nu på en anden adresse?

Giv lyd, hvis nogle ved noget :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hannen skrev, for 35 minutter siden:

Sad lige og googlede, og faldt over denne nye butik, desværre uden website, og derfor intet link.

Kan dog se andre her på eroguide, har omtalt en butik med samme navn. Er der mon nogen som ved om det er samme person som står bag, bare nu på en anden adresse?

Giv lyd, hvis nogle ved noget :-)

Prani har jeg besøgt både, da hun havde klinik i Roskilde, derefter på Dantes Plds i Kbh.

i annoncerne fra de førnævnte klinikker har hun altid skiltet med et "tilhørs forhold" til Viby Sj.

Hvorvidt hun er aktiv i Viby Sj, det ved jeg ikke, har ikke besøgt hende der. Men hun er temmelig dygtig til den ordinære massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret :)

Jeg mener selv at have besøgt hende i roskilde for et par år siden, og mente også at have set hende annoncere efterfølgende i Kbh. Men Viby har jeg nu aldrig bemærket, før nu, hvor hun dukker op via google, med klinik i Viby Sjælland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har for ca 2 år siden holdt ved gården i Viby og lignet en idiot :-) , da manden( tror jeg ) kom og spurgte om han kunne hjælpe, han ringede ind til byen og forklarede at jeg holdte i Viby, så jeg kunne ikke overholde tiden og blev nød til at aflyse.

Han kunne slet ikke forstå hvordan jeg havde fået den adresse, og sagde at de mange gange har prøvet at få den slettet, da det kun er deres privat adr. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...