Hop til indhold

Dejlige Gigi i Odense :) hvem har været der ?

Featured Replies

Skrevet

Hun ser helt sikkert sød ud, men gå lige ind og læs anmeldelser fra Sjælland. Gigi og Lilly som nu er i Odense har fået ekstrem dårlige anmeldelser, man må f.eks ikke slikke hende. Til sidst i KBH havde de nogle gange tilbud med begge piger 1 time kr.800.-. Har selv været så tæt på at besøge dem, men hver gang jeg var lige ved det, kom der lige endnu en dårlig anmeldelse

Skrevet
Mr1time skrev, for 4 timer siden:

Hun ser helt sikkert sød ud, men gå lige ind og læs anmeldelser fra Sjælland. Gigi og Lilly som nu er i Odense har fået ekstrem dårlige anmeldelser, man må f.eks ikke slikke hende. Til sidst i KBH havde de nogle gange tilbud med begge piger 1 time kr.800.-. Har selv været så tæt på at besøge dem, men hver gang jeg var lige ved det, kom der lige endnu en dårlig anmeldelse

Guys,

sometimes customers write bad things about girls, he will not like one and the other will be satisfied. Sometimes the guys want too much and then they write bad opinions to make the girl a problem, sometimes the girls do bad opinions - competition :)

Best solution, go, ask what you can , and then decide whether you will stay with the girl.

I look forward to your opinion on Gigi :)

Regards, Kitty

Redigeret af kitty25

Skrevet

Jeg besøgte Gigi i går ved 14 tiden..

Dejlig oplevelse.. 

Beretning følger senere i dag..

Sexeren

Skrevet
Sexeren skrev, for 2 timer siden:

Jeg besøgte Gigi i går ved 14 tiden..

Dejlig oplevelse.. 

Beretning følger senere i dag..

Sexeren

Du må have været en af de allersidste - hendes annonce er tilsyneladende inaktiv uden tlf.nr. Æv. Skal til Odense og var lige i humør til hende. Må prøve en af de andre. Gode råd modtages gerne (og hurtigt)

Skrevet
stein skrev, for 2 timer siden:

Du må have været en af de allersidste - hendes annonce er tilsyneladende inaktiv uden tlf.nr. Æv. Skal til Odense og var lige i humør til hende. Må prøve en af de andre. Gode råd modtages gerne (og hurtigt)

https://annoncelight.dk/profile/Lyly+%2526+Gigy+

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.