Hop til indhold
Badboyfyn

Dejlige Gigi i Odense :) hvem har været der ?

Recommended Posts

Hun ser helt sikkert sød ud, men gå lige ind og læs anmeldelser fra Sjælland. Gigi og Lilly som nu er i Odense har fået ekstrem dårlige anmeldelser, man må f.eks ikke slikke hende. Til sidst i KBH havde de nogle gange tilbud med begge piger 1 time kr.800.-. Har selv været så tæt på at besøge dem, men hver gang jeg var lige ved det, kom der lige endnu en dårlig anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 4 timer siden:

Hun ser helt sikkert sød ud, men gå lige ind og læs anmeldelser fra Sjælland. Gigi og Lilly som nu er i Odense har fået ekstrem dårlige anmeldelser, man må f.eks ikke slikke hende. Til sidst i KBH havde de nogle gange tilbud med begge piger 1 time kr.800.-. Har selv været så tæt på at besøge dem, men hver gang jeg var lige ved det, kom der lige endnu en dårlig anmeldelse

Guys,

sometimes customers write bad things about girls, he will not like one and the other will be satisfied. Sometimes the guys want too much and then they write bad opinions to make the girl a problem, sometimes the girls do bad opinions - competition :)

Best solution, go, ask what you can , and then decide whether you will stay with the girl.

I look forward to your opinion on Gigi :)

Regards, Kitty

Redigeret af kitty25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 2 timer siden:

Jeg besøgte Gigi i går ved 14 tiden..

Dejlig oplevelse.. 

Beretning følger senere i dag..

Sexeren

Du må have været en af de allersidste - hendes annonce er tilsyneladende inaktiv uden tlf.nr. Æv. Skal til Odense og var lige i humør til hende. Må prøve en af de andre. Gode råd modtages gerne (og hurtigt)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...