lingo 139 Skrevet 26. Juni, 2017 Hej jeg har kig på et besøg hos frække Ida og har jo set et par anmeldelser. Og jeg skal da prøve det græske. Men nu til mit spørgsmål, er der nogen der ved om Ida tilbyder megafransk? Håbernogle kan hhjælpe. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 26. Juni, 2017 lingo skrev, for 9 minutter siden: Hej jeg har kig på et besøg hos frække Ida og har jo set et par anmeldelser. Og jeg skal da prøve det græske. Men nu til mit spørgsmål, er der nogen der ved om Ida tilbyder megafransk? Håbernogle kan hhjælpe. Tak Hvorfor ringer du ikke bare og spørger hende om det? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 139 Skrevet 26. Juni, 2017 Fordi hendes tlf. Er lukket for i dag. Og så tænkte jeg bare at der var nogle der kunne gi mig svar på mit spørgsmål herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 325 Skrevet 27. Juni, 2017 Hvis det er den frække ida som alle kender er det hvis bare at søge på hende Hun er noget af en babe hvad jeg kan se på billedene har ikke noget at møde hende endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 135 Skrevet 27. Juni, 2017 Det tror jeg ikke hun gør. Føler også det er lidt forskelligt om hun tilbyder græsk (i annoncetekst, i hvert fald) Jeg har besøgt hende i Randers for godt et år siden. Fin oplevelse. Spurgte ikke efter græsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 325 Skrevet 27. Juni, 2017 https://annoncelight.dk/profile/Frække+Ida Prøv lige og læs hendes profil på al der står en masse info synes jeg :):) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 135 Skrevet 27. Juni, 2017 Se næstsidste afsnit. Det er ikke hver gang jeg har læst annoncen, at hun lover at stikke måsen i vejret, hvis man siger GRÆSK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg