Hop til indhold
Guest Aros

Sara, Hedemannsgade, Århus

Recommended Posts

Guest Aros

Slog et smut forbi stedet og blev modtaget af Sara.

Sara sagde hun var ny pige på stedet, og kommet til som afløser pt fordi Mutter er i Thailand sagde hun. Hun havde dog været andre steder i byen, uden at nævne hvor, og talte i øvrigt dansk. At Mutter er i Thailand er måske forklaringen på min lidt pudsige oplevelse dernede.

Nå men Sara var denne dag alene på klinikken fandt jeg senere ud af.

Sara er vel i slut 30erne, noget højere end thaier er flest, ingen skønhed men  helt alm af udseende, sød og venlig.

Bestilte 1 times massage til kr 400

Hun gik godt i gang med massagen, og at give en god massage kan hun finde ud af.

Efter 20 min ringede det på døren. Hun afbrød massagen og lukkede op. En gammel mand ville have massage, spurgte hvad det kostede men synes kr 400 var for dyrt, han mente det skulle være med afslutning men hun gav sig ikke. Han accepterede og blev lukket ind i det andet rum, og hun greb sin mobil og ringede til en veninde som kom farende 3 min efter men ak og ve, den gamle mand var ikke tilfreds med veninden og gik igen.  Kunne høre det hele da den gamle talte ret højt. 

Bagefter talte de to thaipiger højt til hinanden gennem døren indtil hvor jeg lå for imellemtiden havde Sara husket at jeg også var der, så massagen blev genoptaget. Veninden smuttede igen fra klinikken, kunne jeg høre da hoveddøren gik.

Nu gik det ikke værre eller bedre end 10 min efter ringede det på igen. Denne gang kunne jeg ikke høre alverden fra den kunde der kom, men Sara havde afbrudt massagen, lukkede op, og viste ham ind i det andet rum. Igen måtte hun ringe efter veninden (hendes mobil lå ind det rum jeg var) og veninden kom igen farende efter 3 min. Af uvisse årsager for mig da han talte sagte fik hun heller ikke en aftale med manden der gik igen efter at have mødt hende.

Igen snakkede Sara og den anden thaipige højlydt sammen efter ham var gået, selvom Sara gav mig massage og døren var lukket ind til os. Der er lydt dernede.

Så vidt mine ører kunne registrere blev veninden nu på klinikken, hørte i hvert fald ikke hoveddøren gå op mere.

Nå den i øvrigt udmærkede massage blev genoptaget men det ringede på døren igen efter 5 min. Gik ud fra at Sara lod veninden om at lukke op men nej hun afbrød massagen og lukkede op og viste kunden ind i et rum, og denne gang ringede hun ikke efter veninden men blot kaldte.

Og tredje gang måtte være lykkens gang for veninden for denne kunde gik ikke efter at have mødt hende.

Tilbage til min massage, igen hun giver rigtig god massage, men efterhånden var jeg blevet mere optaget af livet på klinikken og undrede mig over alle de kunder der kom strømmende, men massagen blev genoptaget og via Saras kyndige hænder fik jeg nydt noget mere massage. Jeg blev vendt om og efter mere massage kom tilbuddet om fuld pakke eller handjob, ønskede ikke fuld pakke, da jeg kun ønsker dette hvis jeg finder pigen meget tiltrækkende og det gjorde jeg ikke med Sara men valgte et handjob til yderligere kr 300, og hun leverede et fint handjob.

Stedet er som altid rent og pænt, og den brede opvarmede briks er som meget altid behagelig at ligge på.

Men både skulle agere "tlf.dame" overfor de kunder der kom forbi og stå for at massere på samme tid, det er egentlig så ikke noget man burde forvente som kunde og slet ikke når de tager 400 kr for massagen hvor de fleste andre steder i byen tager 300 kr, så bør man forvente en bedre service.

Man må håbe at stedet opper sig gevaldigt på alle mulige nåder når Mutter kommer hjem, for oplevelsen her var på mange parametre enten til dumpekarakter eller blot en meget lav karakter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, klassisk thai oplevelse. 

700 kr for en time (med afbrydelser) og HJ er i øvrigt i den dyre ende af Århus. Levede kvaliteten op til dette?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Thai-fan skrev, for 19 minutter siden:

Haha, klassisk thai oplevelse. 

700 kr for en time (med afbrydelser) og HJ er i øvrigt i den dyre ende af Århus. Levede kvaliteten op til dette?

 

Nej :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...