Hop til indhold
Sheiken

Afrikansk sugarbabe Randers

Recommended Posts

Jeg var forbi den dejlige tøs igen fredag. 

Da jeg havde glemt at aftale tid, blev det kun til en halv time, da hun åbenbart går ud fra dette som standart hvis andet ikke er aftalt.

Normalt er jeg en langsom starter, så min umiddelbare tanke var at det ikke kunne nås på den korte tid.

Men det var jo en super indlevende kvinde jeg var sammen med. Vi gav den gas og 20 min efter lå jeg halvt bevistløs og tænkte: Hvad fanden skete der?:shock:

Det var super godt, men næste gang skal det vare mindst en time.

Et minus er, at hendes skema er så tæt pakket, at man møder næste "gæst" i døren, når man er på vej ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for nogle måneder siden. En af de lange for en time - og hun leverer med glæde og lidt til. ;-) Og der er ikke tegn på at kigge på uret!

Hendes annonce var aktiv i går den 9. kan jeg se, men hvornår hun så er det igen - altså aktiv - det får jo stå hen i det uvisse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt denne pige, og kan kun bekræfte de positive meldninger. 

Havde en halv time, og fik alt!!! Og jeg mener alt !!! Den bedste halve time jeg nogensinde har købt. 

Og ja hun er til 2 fyre....det skal næsten prøves :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt denne skønne kvinde. Kunne nu også godt tænke mig at lege med hende sammen med 1 eller 2 fyre mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm.. kan desværre se at hun er ved at blive reel pro... kunne også godt mærke det sidste gang.. der manglede noget liderlighed, hos hende... bevares, hun er stadig god, men ikke i nærheden af hvor hun var for 1,5 år siden... der rendte safterne ud af hende når man kneppede hende med en stor dildo... selvfølgelig efter hun havde tømt hver en dråbe...

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, for 1 time siden:

Tager hun den bagi?

Jeg ved hun er til en finger bagi, men om dillerpjorten må komme der ved jeg ikke. Men det tror jeg faktisk jeg har læst et sted den må

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, den 13/8/2017 at 12:19:

Jeg ved hun er til en finger bagi, men om dillerpjorten må komme der ved jeg ikke. Men det tror jeg faktisk jeg har læst et sted den må

Hahhahaha....der er vel kun en måde at finde svaret på spørgsmålet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed tråd at følge, hvis man er til lidt chokolade eller roastbeef :P - jeg er sgu fristet, så måske en eller anden kan fortælle mig om hun holder i Randers by, eller en af oplandsbyerne? - ikke noget med adresse eller noget :D evt. kan der sendes pb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget af det frækkeste sex jeg har prøvet. Hun sutter som en drøm og tager bare imod. Eneste minus er at hendes mobil konstant ringer og forstyrrer:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun virkelig SÅ god? Sutter hun så savlet driver og dybt? Bliver hun naturligt våd? Er der slet ikke den mindste antydning af maskinsex? Spørger fordi jeg er fristet, men før har haft dårlige oplevelser med sorte piger... hvad med før omtalte dildo... Bliver den brugt med indlevelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guy31 skrev, for 50 minutter siden:

Er hun virkelig SÅ god? Sutter hun så savlet driver og dybt? Bliver hun naturligt våd? Er der slet ikke den mindste antydning af maskinsex? Spørger fordi jeg er fristet, men før har haft dårlige oplevelser med sorte piger... hvad med før omtalte dildo... Bliver den brugt med indlevelse?

Første gang var en fornøjelse men efterfølgende synes jeg godt det kan mærkes at hun har travlt og at det virker en anelse som om hun måske har for mange kunder.

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er klart med de priser hun har. Så ville alle have mange kunder.

dette var slet ikke negativt ment, måske udover at alle andre er for dyre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Treesome skrev, den ‎06‎-‎07‎-‎2017 at 08:15:

Har prøvet hende for flere måneder siden. Hun er fræk og lækker og tåler bestemt gentagelse :)

Jeg spurgte hende om hun er til to mænd på samme tid.. det er hun helt med på..

Er der en af de herre her inde som er frisk på en treesome med denne mørke perle..?

Du skriver bare til mig så er jeg frisk ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay!?! Har lige skrevet med hende igen. Nu er en time til kr. 800,- med det hele, som hun skriver! Det var ligegodt pokkers! :-)  Men ingen klager herfra. ;-) Fredag bli'r dagen til gensynet. Hold nu op! Det er jo nærmest thaipris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...