Hop til indhold
Jernsvinet

Valhalla på tvang

Recommended Posts

Ved ikke hvad Valhalla er eller har været. Lyder frækt :) Overtages med lejere i halvdelen af huset til en leje på kr. 36.000.- pr år. Prioritet 1 til 14 kan nok godt vinke farvel til skillingerne hvis der overhovedet er nogen der gider byde. Men...køb den, udlej 1. sal, håb på zoneændring, status, lokalplansændring og/eller ændring af byplansvedtægter/kommuneplan, udstyk 6 grunde, sælg fra. Så kan du måske tjene en skilling og en pose lakridspiber. Ejendommen overtages på 2. auktion af Realkredit Danmark for en slik. Take my word for it.

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Ved ikke hvad Valhalla er eller har været.

Jeg husker det som en automobilforretning med især importerede VW/tyske biler. Så brændte huset, automobilforretningen forsvandt og der blev bygget et helt nyt parcelhus, som viste sig usælgeligt til en alm. familie, da grunden ligger ensomt  for sig selv og ud til hovedvej 13.

Så har der været bordel, afholdt gangbangs mm. i en del år, men ejeren gjorde ikke noget særligt ud af huset eller omgivelserne og værdsatte vist ikke de piger, der gerne ville give mere end normal husleje. Slukkede f.eks. udelyset for en pige, da han ikke mente det var med i huslejen, så kunderne ikke kunne finde vej - ja, der fortælles mange historier - og så kommer pigerne jo ikke igen, selvom de på gode dage, virkelig kunne tjene penge der - og det rygtes jo i branchen og indtægterne til at betale div. lån og andre udgifter svinder gevaldigt.

Forsøger man så at brænde huset af for at få brandforsikringen - og dette ikke helt lykkes, så huset bliver ubrugeligt i længere tid - går det rent galt - men det blev sat i stand og udlejet til div. piger igen - og har kørt som sådan, lidt on/off de sidste par år.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 26/6/2017 at 10:02:

http://www.itvang.dk/auktion/36801

Her kan man læse mere og se at der skyldes til højre og venstre og bl.a. se at der er en hæftelse til et krematorie og at stueetagen er udlejet til "beboelse":

http://www.itvang.dk/presentation/26821/36801

Hvad blev den solgt for på tvangsauktion ?  jeg stussede også over de hæftelse...også en kendt DR værts bror, tror jeg det er,  er med i det, samt Ikast det er da lidt speciel :)

Redigeret af Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg
Markild skrev, for 21 timer siden:

Hvad blev den solgt for på tvangsauktion

Det kan jeg desværre ikke finde oplysninger på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Det kan jeg desværre ikke finde oplysninger på

Jeg har også prøvet, jo det har bestemt været på, men er nok væk igen. jeg er ikke så dygtig til at finde ud af det på nettet , Tak for svaret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Det kan jeg desværre ikke finde oplysninger på

Har man dennkonkrete adresse så kan man finde tinglyst pris på boligas hjemmeside 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 38 minutter siden:

Har man dennkonkrete adresse så kan man finde tinglyst pris på boligas hjemmeside 

Ja, det troede jeg også - men det ser ikke ud til at være tilfældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...