Hop til indhold

Erfaringer fra hjørring..

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer :-)

er der nogen der har lidt nyere info om thai stederne i hjørring? 

Har været i bispensgade men det et år siden og ville høre om nogle af stederne er fine for tiden..

god dag derude.. 

Skrevet

Hej Nordjyden6.

Ja, jeg var en tur på Skolegade 9 i sidste uge og fik en god nuru-gel massage med Boe. Boe synes at kunne lide, det hun laver og er meget indlevende og pirrende, men desværre er priserne på stedet også i den meget høje ende af skalaen, men prøves det skulle det nu. Det er længe siden jeg sidste har prøvet nuru-gel. Det var i Thailand i april måned i år.

Jeg har ikke selv været på Esan i Bispensgade siden sidste efterår, da jeg synes de bare "lægger på", når jeg spøger ind til hvem, der er på arbejde den pågældende dag. Jeg kender i forvejen deres menu.

PS; Jeg kan se, at du i april måned har spurgt om nøjagtigt det samme, med bare i Frederikshavn.

Håber på en snarlig egentlig anmeldelse fra dig.

• 2 weeks later...
Skrevet
Aalborg skrev, den 26/6/2017 at 10:32:

Hej Nordjyden6.

Ja, jeg var en tur på Skolegade 9 i sidste uge og fik en god nuru-gel massage med Boe. Boe synes at kunne lide, det hun laver og er meget indlevende og pirrende, men desværre er priserne på stedet også i den meget høje ende af skalaen, men prøves det skulle det nu. Det er længe siden jeg sidste har prøvet nuru-gel. Det var i Thailand i april måned i år.

Jeg har ikke selv været på Esan i Bispensgade siden sidste efterår, da jeg synes de bare "lægger på", når jeg spøger ind til hvem, der er på arbejde den pågældende dag. Jeg kender i forvejen deres menu.

PS; Jeg kan se, at du i april måned har spurgt om nøjagtigt det samme, med bare i Frederikshavn.

Håber på en snarlig egentlig anmeldelse fra dig.

Hej Aalborg

jeg joiner lige med et par opfølgende spørgsmål til dit indlæg, da jeg aldrig har været på besøg hos Boe.

hvad er "den meget dyre ende" af prisskalaen? Og for hvilken ydelse, Nurugel+HJ, BJ eller FP?

Håber du kan hjælpe med svar på spørgsmålene da det lyder ret lækkert med en Nurugel massage ;-)

Skrevet
Seeking skrev, for 47 minutter siden:

Hej Aalborg

jeg joiner lige med et par opfølgende spørgsmål til dit indlæg, da jeg aldrig har været på besøg hos Boe.

hvad er "den meget dyre ende" af prisskalaen? Og for hvilken ydelse, Nurugel+HJ, BJ eller FP?

Håber du kan hjælpe med svar på spørgsmålene da det lyder ret lækkert med en Nurugel massage ;-)

Hej Seeking.

Ja alt det du nævner, men med HJ flyttet til efter FP. Prisskalaen 1.500, men det var en super oplevelse, selv om jeg flere gange har prøvet den væsentlig bedre og ikke mindste, billigere i Thailand. Skal heldigvis snart der ned igen.

Hvis jeg skal til Hjørring igen, skal det være med veninden...

Skrevet
Aalborg skrev, 1 time siden:

Hej Seeking.

Ja alt det du nævner, men med HJ flyttet til efter FP. Prisskalaen 1.500, men det var en super oplevelse, selv om jeg flere gange har prøvet den væsentlig bedre og ikke mindste, billigere i Thailand. Skal heldigvis snart der ned igen.

Hvis jeg skal til Hjørring igen, skal det være med veninden...

Tak for hurtigt svar. :-)

men okay, hvis det du mener er Nurugel+HJ er 1500 for hvad jeg gætter på er en times tid ialt, så er det selvfølgelig i den lidt dyre ende. Men jeg har måske misforstået? Og tilbyder de FP på stedet?

og så nævner du en veninde du ville vælge i stedet for.. kan du uddybe? Tænker at jeg skal ud på "lidt sjov" her i slutningen af ugen og kunne meget vel være at dette var stedet som skulle have et visit. ;-)

betaler sgu gerne prisen, bare kvaliteten er derefter. Både udseende, alder på tøsen samt serviceniveauet! ;-)

Håber du lige vil svare på ovenstående også.

Skrevet
Seeking skrev, for 38 minutter siden:

Tak for hurtigt svar. :-)

men okay, hvis det du mener er Nurugel+HJ er 1500 for hvad jeg gætter på er en times tid ialt, så er det selvfølgelig i den lidt dyre ende. Men jeg har måske misforstået? Og tilbyder de FP på stedet?

og så nævner du en veninde du ville vælge i stedet for.. kan du uddybe? Tænker at jeg skal ud på "lidt sjov" her i slutningen af ugen og kunne meget vel være at dette var stedet som skulle have et visit. ;-)

betaler sgu gerne prisen, bare kvaliteten er derefter. Både udseende, alder på tøsen samt serviceniveauet! ;-)

Håber du lige vil svare på ovenstående også.

Ja. De tilbyder det hele og alt det du nævner fik jeg også bare i en lidt anden rækkefølge...

Skrevet

Har lige været på besøg i Bispensgade, og jeg må sige at det denne gang var en positiv oplevelse.

Pigen hed Mai, og var vel sidst i 20erne først i 30. Svært at sige :-)

Men hun var som de skriver, meget serviceminded.
Massage, body to body, HJ og Blow.
Og det hele i en god stemning :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.