Hop til indhold
beamk

Klap i røven af thai massøren - normalt?

Recommended Posts

Hej alle. For længe siden fik jeg en thai massage, vidste ikke meget om den underliggende verden indtil jeg var hjemme og undersøge det. 
Men mit spørgsmål lyder således.. Hvordan ved man om thai massøren er til sex eller ej ? Da jeg kom ind blev jeg vist ind i et rum og fik at vide at jeg skulle gøre mig klar og at jeg selv måtte bestemme om jeg ville ha' underbukser på eller tage dem af. Okay, tænkte jeg.. mystisk.. Og under massagen samtalede vi del og jeg grinte og hun grinte.. Og jeg oplevede flere gange, mens jeg lå på ryggen, at hun klappede mig på røven.. Og det er så her mit spørgsmål kommer ind, var der noget hun ville "fortælle mig" gennem hendes adfærd, eller er jeg bare snut dum og kan ikke se det helt tydelige at hun ville gøre mig nysgerrig efter noget "mere" end bare massage? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
beamk skrev, for 35 minutter siden:

Hej alle. For længe siden fik jeg en thai massage, vidste ikke meget om den underliggende verden indtil jeg var hjemme og undersøge det. 
Men mit spørgsmål lyder således.. Hvordan ved man om thai massøren er til sex eller ej ? Da jeg kom ind blev jeg vist ind i et rum og fik at vide at jeg skulle gøre mig klar og at jeg selv måtte bestemme om jeg ville ha' underbukser på eller tage dem af. Okay, tænkte jeg.. mystisk.. Og under massagen samtalede vi del og jeg grinte og hun grinte.. Og jeg oplevede flere gange, mens jeg lå på ryggen, at hun klappede mig på røven.. Og det er så her mit spørgsmål kommer ind, var der noget hun ville "fortælle mig" gennem hendes adfærd, eller er jeg bare snut dum og kan ikke se det helt tydelige at hun ville gøre mig nysgerrig efter noget "mere" end bare massage? 

Jeg tror, hun gerne "ville i snak" med dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klør5

Du har mødt en massør med et godt humør. Så kan man sagtens få et klap eller to bagi. Især hvis dialogen er god og man svarer lidt frisk tilbage på hendes oplæg.....Behøver ikke betyde mere.......

Vil hun sælge mere, får du en hånd på kalorius og bliver spurgt.........massage her.....? Tit og ofte ganske diskret uden på håndklædet når du ligger på ryggen..... 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
beamk skrev, for 8 timer siden:

Hej alle. For længe siden fik jeg en thai massage, vidste ikke meget om den underliggende verden indtil jeg var hjemme og undersøge det. 
Men mit spørgsmål lyder således.. Hvordan ved man om thai massøren er til sex eller ej ? Da jeg kom ind blev jeg vist ind i et rum og fik at vide at jeg skulle gøre mig klar og at jeg selv måtte bestemme om jeg ville ha' underbukser på eller tage dem af. Okay, tænkte jeg.. mystisk.. Og under massagen samtalede vi del og jeg grinte og hun grinte.. Og jeg oplevede flere gange, mens jeg lå på ryggen, at hun klappede mig på røven.. Og det er så her mit spørgsmål kommer ind, var der noget hun ville "fortælle mig" gennem hendes adfærd, eller er jeg bare snut dum og kan ikke se det helt tydelige at hun ville gøre mig nysgerrig efter noget "mere" end bare massage? 

Normalt vil du aldrig være i tvivl. Massøsen tager i 99% af tilfældene initiativet til ekstra service. Hvis hun ikke er aktiv omkring det emne, og lader sig overtale, bliver det sjældent ret godt.

Husk at massøserne er på arbejde, og vil tjene penge. Så mange som muligt. :D

PS! Hende røvklapperen, hun virker da sød. :D

Redigeret af Honda

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel bare en form for kommunikation, helt på linie med bollestrejf? Bare lidt mere indirekte – mange af thaipigerne er lidt generte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også oplevet et kækt/kærligt klap i måsen en enkelt gang :) Der var dialogen også god - og der blev skam også tilbudt ekstra efter massagen. Synes det er herligt at massøren viser hun har det sjovt med arbejdet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

@beamk

Det må være af simpel interesse i din noget særprægede anatomi, siden hun kunne klappe dig i røveren, mens du lå på ryggen.

Det trick må du lære os. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
beamk skrev, den 26/6/2017 at 00:55:

Hej alle. For længe siden fik jeg en thai massage, vidste ikke meget om den underliggende verden indtil jeg var hjemme og undersøge det. 
Men mit spørgsmål lyder således.. Hvordan ved man om thai massøren er til sex eller ej ? Da jeg kom ind blev jeg vist ind i et rum og fik at vide at jeg skulle gøre mig klar og at jeg selv måtte bestemme om jeg ville ha' underbukser på eller tage dem af. Okay, tænkte jeg.. mystisk.. Og under massagen samtalede vi del og jeg grinte og hun grinte.. Og jeg oplevede flere gange, mens jeg lå på ryggen, at hun klappede mig på røven.. Og det er så her mit spørgsmål kommer ind, var der noget hun ville "fortælle mig" gennem hendes adfærd, eller er jeg bare snut dum og kan ikke se det helt tydelige at hun ville gøre mig nysgerrig efter noget "mere" end bare massage? 

Tja, det er vel kun hende der kan svare på det. Du må være lidt mere frisk og spørge, at spørge os andre gør det jo kun til en gætte konkurrence. .....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...