Onslow

Ny nyhedsredaktør på DanMarx Radio

29 indlæg i denne tråd

Skrevet (edited)
Onslow skrev, for 40 minutter siden:

http://jyllands-posten.dk/debat/blogs/runeselsing/ECE9677053/folk-bliver-jo-utroligt-dumme-af-at-se-tv-avisen/

Selvsing beskriver så malende de tanker, da jeg så det ækle fruentimmer og hendes ditto chef tone frem på skærmen.

Hvornår vågner politikerne op?

- at du gider -

Du har et utroligt sortsyn - er negativ 

Kunne du ikke bare for en gangs skyld beskrive hvordan et SAMLET DR skal være for, at det ideelt for dig.

Men har du i sinde at svare mig med dine sædvanlige modbydeligheder  - så SKAL du gøre det i en PM til mig, - jeg går ud fra du har hår på brystet til det!!!!

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
DK fyr 34 skrev, for 58 minutter siden:

Kan kun undres over at en trold som Selvsing har en følgerskare der altid giver ham ret i hans ensporede skriblerier.......

Kære DK fyr 34:)

Jeg har aldrig hørt om denne Selsing før. Jeg læste lidt af hans indlæg i JP, og han er jo bare en gemen populist på niveau med Donald Trump og TeaParty bevægelsen. Simple holdninger og angreb uden nogen form for dokumentation for deres påstande, det være sig hvad det vil ! - det allerværste er alle deres letbenede naive medløbere.

Kan du huske da forkvinden Sarah Palin for Teaparty bevægelsen, da hun stod og nærmest "heilede" (altså Hitl.. ) foran forsamlingerne  : - do you want a better US? - -  say yeees, do you want to pay lower tax? - -  say yeees - -  do you want a - - -   say yeees -  do you want to shut down Danmarks Radio - say yeees 

Sådan opfatter jeg ham du kalder Selsving  -  ja nærmest på niveau med hadprædikanterne i Moskeerne 

en gang plider - plader, -  - gemen som bankospil.

Mange hilsner

Nyder livet

-  så er der lige hende Sarah Palin, jeg synes sgu hun er en rigtig smækker lækkerhaps :

Relateret billede

- -  og nu lod jeg mig også forføre!?!? -  der var for nogle år siden en dokumentar om hende, - og i virkeligheden er hun bare en charmerende forførende psykopat - ifølge den psykolog der var med i udsendelsen. 

Og alligevel synes jeg stadig hun er en flot VOKSEN kvinde -  ikke en ung tøs.

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Onslow skrev, for 2 timer siden:

Manden er jo direkte dum og virker nærmest ubegavet.

" Folk bliver jo utrolig dumme af at se tv-avisen." Jeg er bekymret over mandens åndelige intellekt, når han placerer tv-avisen som en mindre lødig kilde. Gad vide, hvilke kilder han selv holder sig opdateret ved. Jeg er bange for at kvaliteten af kilderne er på samme niveau som manden selv. :P

Hvis JP betaler ham for at skrive i bloggen, kan de roligt spare ham væk.

Man behøver ikke at give alle idioter adgang til at udtrykke sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @Nyder livet

Det overrasker mig, at du mener, jeg har svaret dig med modbydeligheder, det vil jeg gerne læse nærmere om, så jeg kan forstå, hvad du lægger i begrebet!

Et SAMLET DR skal i min optik være et afskaffet DR, groft sagt, ikke fordi, jeg ønsker censur, men fordi tvangsstøttede medier ikke i mine øjne harmonerer med et frit, demokratisk samfund.

Det samme gør sig gældende for mediestøtten til aviserne, hvis man ikke kan sælge sit produkt til markedspris, så må man lukke biksen, markedet vil af sig selv hen ad vejen regulere tingene.

Vil det ikke skabe en fordrejet nyhedsstrøm i retning af, hvem der betaler og hvad der betales for? Måske, men det er igen i mine øjne mindre slemt end påvirkningen fra et statsreguleret medie, hvis bias man er tvunget til at medfinansiere, uanset hvad man måtte mene om det bragte stof.

Og så til substansen i linket.:

Mener du, at det er udtryk for sortsyn og negativitet, når jeg som Selsing undrer mig over, at en øvet producent af "fake news" står og slår sig op på troværdig nyhedsformidling?

Når et menneske, som i idel ondskab med held ødelagde tilværelsen for Henrik Gade Jensen og aldrig blev stillet til ansvar herfor, så skriger det i mine ører til himlen, at hun skal udvælge og redigere, hvilke nyheder, der er relevante at bringe for den danske befolkning.

Men det kan jo være, at hun vil være bannerfører for den dybdeborende og sandhedssøgende journalistik, så vi kan få flere gode indslag som det omkring Nomos, nå nej Nomus kaldte hun det jo.

Jeg håber, at jeg har svaret til din tilfredshed, men hvis det skulle flå måtten af min brystkasse, at vi måske er uenige om substansen i DR's virksomhed, ja så fred være med det.

God søndag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, Danmarks Radio.

Først serier til flere hundrede millioner kroner ( Borgen, Krøniken, Bryggeren og den sidste "1864"kostede omkring 175 millioner kroner)

Underskud i det samlede budget for 2015 og sikkert også 2016 og alligevel sender mange mænd til Nepal for at optage en ny serie på 10 afsnit derovre..

Lars Mikkelsen & Co kan man dog for en gangs skyld høre..

Det er og bliver en ren legeplads hvor gaveregnen fra Politikerne fortsætter..

I det seneste medieforlig (fra 2011-14) skrabede de ÅRLIGT 3,5 MILLIARDER KR. Ind på licens.

Alligevel have de i 2015 et underskud på 22 millioner kroner...

Møllen kører rundt..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 10 timer siden:

Nå, Danmarks Radio.

Først serier til flere hundrede millioner kroner ( Borgen, Krøniken, Bryggeren og den sidste "1864"kostede omkring 175 millioner kroner)

Du glemte Matador, Rejseholdet, Forbrydelsen, Ørnen, Riget, Bedrag, Arvingerne, Broen, Sommer, Huset på Christianshavn, osv..osv..

Del dette indlæg

Link til indlæg

DdR kæmper hårdnakket for alt det jeg er imod.

DdR vil have åbne grænser for muslimsk/afrikansk kneppeaffald

DdR vil have at vi tilpasser vor levevis til muslimerne og giver positiv særbehandling til ikke-danskere af alle generationer

DdR vil begrænse den individuelle motoriserede transport på alle måder, herunder bompenge, roadpricing, nul parkeringspladser, latterlig lave hastighedsgrænser, drakoniske hastighedsbøder, fotofælder, bump og chikaner, billøse zoner, forbud mod dieselbiler osv.

DdR kører benhårdt på med historieforfalskning som 1864

DdR kører massiv hetzkampagne mod alle der er imod globaliseringen og imod vestens selvpineri og afladshandel ifbm. den såkaldt globale opvarmning.

Hvis DdR er så populært, så kod lortet og lad dem der vil se det betale.

Redigeret af Finger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finger skrev, for 18 minutter siden:

DdR vil have åbne grænser for muslimsk/afrikansk kneppeaffald

Synes du ikke selv, at det var for lavt, som du kalder dem?

det tror jeg faktisk, at det fleste borgerlige og højreorienterede herinde er enig med mig i. Selvom flere af os ønsker at begrænse antallet af muslimske velfærdsmigranter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Befolkningsoverskud. I Danmark sørgede vi selv for at skrue gevaldigt ned for reproduktionen på under 20 år.

Min mor, enebarn født i 1931, havde 13 forældresøskende men kun 5 fætre og kusiner. Min far født i 1927 noget tilsvarende.

Den eneste måde at få afrikanerne til at få færre børn er et effektivt diktatur som i Kina, hvor staten tager enhver fordel, og lidt ekstra, fra dem som søger at skaffe sig fordele ved at have flere børn.

Saudi Arabien har formøblet store dele af deres velstand ved at få kæmpe børneflokke, så de selv kæmper om skodjobs som de før overlod til gæstearbejdere, der aldrig fik lov til at få borgerrettigheder i Saudi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finger skrev, for 2 timer siden:

Den eneste måde at få afrikanerne til at få færre børn er et effektivt diktatur som i Kina, hvor staten tager enhver fordel, og lidt ekstra, fra dem som søger at skaffe sig fordele ved at have flere børn.

Jeg gik egentligt I min naivitet og troede, at I takt med øget uddannelse, velstand, faldende barnedødelighed m.v. så fald fødselstallet her automatisk. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Jeg gik egentligt I min naivitet og troede, at I takt med øget uddannelse, velstand, faldende barnedødelighed m.v. så fald fødselstallet her automatisk. :)

Se Saudi-Barbarien. De har ynglet sig ud af velstanden.

Når det absolutte antal er gigantisk, så er selv en lille vækst i befolkningstallet absolut set et stort antal. Der skal reduktion til, i form af at en stor del slet ikke skal have børn, som i tidligere danske generationer. Ingen penge - intet ægteskab og dermed ingen børn.

Redigeret af Finger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kinas vej - først 1-barnspolitik gennemført ved geværets magt, dernæst velstand og uddannelse - har virket.

Indien prøvede med præmiering af mænd der lod sig sterilisere, men blev internationalt fordømt.

I Vesten er der flest penge i slet ikke at have børn, eller kun et, som kvinderne får med massiv fertilitetsbehandling når de er nær 40 år.  Undtagen de herboende ikke-europæere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, den 25/6/2017 at 08:28:

Et SAMLET DR skal i min optik være et afskaffet DR, groft sagt, ikke fordi, jeg ønsker censur, men fordi tvangsstøttede medier ikke i mine øjne harmonerer med et frit, demokratisk samfund.

Det samme gør sig gældende for mediestøtten til aviserne, hvis man ikke kan sælge sit produkt til markedspris, så må man lukke biksen, markedet vil af sig selv hen ad vejen regulere tingene.

Banko - pladen fuld.

Men nej, pladen blev ikke godkendt, for det bagstræberiske flertal ønsker ligefrem, forstå det hvem som kan, at tvinge resten af befolkningen til at købe noget de ikke ønsker at købe.

Jeg takker skaberen for, vi trods alt endnu ikke har offentlige supermarkeder, med indlagt købstvang. 

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor skriver medierne, Danmarks Radio er værst syntes jeg, ikke at det var en indvander der blev skud mellem Nørrebro/Østerbro..?

"Helt almindelig dreng" "Sød overfor alle" siger venner og folk i omgangskredsen..

Det tyder på han skulle likvideres, så han må vel have haft fingrene nede i noget snavs..

Del dette indlæg

Link til indlæg

I Frederikssund bruges der hundredtusindvis af kroner til eftersøgning med redningshelikopter og resten af apparatet for at finde en 24 årig afghaner, som angiveligt er forsvundet efter at hans 22-årige kammerat stak ild på en sejlbåd, der sejlede på grund efter at den 22-årige hoppede i vandet.

Man har kun den 22-årige afghaners ord for at den 24-årige var med på båden.

Mit bud er at han enten er blevet dræbt og gemt på land af den 22-årige, eller har haft brug for at forsvinde.

De landsdækkende medier har nedtonet etniciteten kraftigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finger skrev, for 6 timer siden:

skaden er allerede sket i Saudi Arabien Hvis Danmark gik fra 5 til 10 millioner på kort tid og fødselsraten så faldt til 2,74% ville den absolutte stigning stadig være katastrofal

Det er nok de færreste kvinder der føder 2.74% barn. :idea:

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu