Hop til indhold
jp

EG SOMMER ?

Recommended Posts

Nu er jeg ikke s¨gammel "herinde" er det helt normalt når det er ferie og "højtider" så er der få brugere herinde !

Er helt forbavset over hvor lille aktivitet der er når solen skinder !

Eller kalder familien en ud i haven !

Har GP så også lav saison ?

Ellers må jeg bare bide i mit eget sure æble og finde mig en sommer ting?

Noget statistisk ?

VENLIGST JP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolig, der skal såmænd nok være folk, der kigger på dine billed-tsunamier :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 24 minutter siden:

Noget statistisk ?

Godt spørgsmål, så jeg tjekkede lige statistikken. Den siger kun en ting med sikkerhed: Ugen efter juleaften er Eroguides værste - uden sammenligning! Det er Marianergraven hver gang. Men ellers kan jeg ikke få øje på et mønster, for der er ikke speciel lav aktivitet i sommermånederne f.eks.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Antallet af besøg og tid bruger herinde, falder altid i skoleferier, på helligdage og lignende. Ligeledes har vejret også en del at sige, i forhold til hvor meget tid der bliver brugt herinde. Er der godt vejr, bruger folk tiden væk fra skærmen, mens når det er dårligt vejr, bruger de mere tid foran skærmen.

Så hvis du synes der bliver lidt mere sløvt herinde, hen over sommeren. Så kan du glæde dig til slutningen af august eller starten af september, hvor folk vender stærkt tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...