Hop til indhold
ODB

Bedste anal i kbh

Recommended Posts

Hej Drenge

Jeg har lidt guld i lommen der skal brændes af næste uge og jeg tænker de skal gå til at jeg for første gang skal prøve analsex med en gp. Jeg har et budget på ca 2 k og vil gerne have min 1 times fornøjelser. Jeg foretrækker petit piger så er der nogle der kan komme med en anbefaling? (Jeg har selvfølgelig kigget diverse sider igennem samt søgt på dette forum men må tilstå at datamængden hurtigt bliver lidt uoverskuelig)

Mvh ODB

Del dette indlæg


Link til indlæg

...Bare Alia stadig var lige så ung og smuk som før i tiden, da hun var nystartet hos Sexyclub.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for forslagene. Sylvia ser flot men ser høj ud, er det korrekt? Foretrækker piger omkring de 1.60 eller under. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax

Hvad  med den nye Luna hos mon cherie? Hun hedder Ella Hos seductiongirls.  Hun lyder til at være piv fræk og elsker græske lege ... 

Redigeret af Lowmax

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lowmax skrev, for 9 timer siden:

Hvad  med den nye Luna hos mon cherie? Hun hedder Ella Hos seductiongirls.  Hun lyder til at være piv fræk og elsker græske lege ... 

Men Ella har vagt i dag hos Seductiongirls og så går der i hvertfald 3 uger før hun er der igen...så hvis man tager til Rødovre skal man være 

hurtig..

Og ellers må du vente til næste lørdag med at tage en tur i hendes 2'er hos Mon Cherie

 

Du kan også bare snuppe Clara hver tirsdag hos Mon Cherie..Bare søg på hende herinde

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...