Hop til indhold

Tabu tøs med kæreste.. You Pay - I play...

Featured Replies

Skrevet

Umiddelbart er min indstilling til annoncer uden telefonnummer, at det er mænd der får et kick af at læse om andres lyster. Mange år på scor lærte mig at skelne deres måde at formulere sig på fra kvinder, der var seriøse. så for eget vedkommende holder jeg mig fra sexsælgere, der kun kan kontaktes pr email

Redigeret af whoisyourdaddy
slåfejl

Skrevet
sugarshooter skrev, for 14 timer siden:

Nogen der har prøvet? https://annoncelight.dk/showad/230375

Billederne er af en gammel kending, som det ikke lykkedes mig at få en aftale med for to år siden. Hun har haft en pause (hun var gravid på et tidspunkt). Tidligere omtale var overvejende positiv. Jeg kan se i min mailhistorik, at hun bruger samme mail, så det er nok hende.

Skrevet
whoisyourdaddy skrev, for 11 timer siden:

Umiddelbart er min indstilling til annoncer uden telefonnummer, at det er mænd der får et kick af at læse om andres lyster. 

Så går du glip af meget. ;)

Den der vil se pikbilleder er dog som hovedregel ret åbenlyse.

Skrevet

Jeg har foreslået en dato, og så blev der stille. Nu ryger opsparingen efter Lilly istedet...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.