Hop til indhold

Recommended Posts

I forbindelse med en tur til London havde jeg et par timer til overs.

Besluttede mig for at finde en der kunne tage den helt til roden, og fandt dermed frem til Kristina, der holder til i Lewisham, hvilket er 25 minutter fra Zone 1 i retning mod Canary Wharf. Sendte hende en besked, hvorefter der kom hurtigt svar. Jeg tog et hurtigt bad og begav mig i metroen. Stedet er meget let at finde og det er så diskret som det kan være. 

Det er hende på billederne, men hun er måske blevet lidt ældre. Jeg vil skyde på omkring 30, men det går jeg ikke så meget op i. Efter et par kys tager hun min pik i munden og tager den direkte ned i halsen. At kalde det et blowjob er nærmest en fornærmelse, idet hun bare lod mig mundkneppe hende, som jeg aldrig har prøvet før. Jeg vil mene at det er værd at besøge hende kun for blowjobbet. På et tidspunkt nævnte hun at hun godt kunne tænke sig at blive kneppet foran spejlet - det sagde jeg jo ikke nej til. Selvom det var lækkert, havde jeg mest lyst til at kneppe hendes mund igen. Til sidst lå hun på sengen med hovedet udover kanten, med min pik helt ned i halsen, hvorefter jeg kom over hendes silikonebryster. Alt i alt, en fuldstændig vanvittig oplevelse... 

Pris £70 for 30 minutter incl superfransk er ret godt, vil jeg mene. 

Prøv det hvis du alligevel er i London 

Link: https://www.adultwork.com/x+KinkyKristina+x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...