Hop til indhold
p0rnleecher

Gadepiger i Berlin

Recommended Posts

Hej gutter

Jeg skal et lille smut til Berlin i sommerferien, og vil i denne anledning kigge lidt på varerne der står på gaderne. 

Jeg har så fundet denne video 

mit spørgsmål er så: hvilke dage og hvilke tidspunkter skal man være på gaden for at støde ind i disse skønheder? Er der bestemte sommerferie uger hvor disse piger kun er at finde?

Tak for hjælpen.

God weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De dukker op ved ca 22.00 

Min mening er  - hold dig fra dem, optrækkeri, flotte piger men jeg har lært lektien 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GMB skrev, 1 time siden:

De dukker op ved ca 22.00 

Min mening er  - hold dig fra dem, optrækkeri, flotte piger men jeg har lært lektien 

Kan du uddybe din oplevelse noget mere, GMB? Hvad skete der?

På forhånd tak :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde selv set oranienburgerstrasse som dig på youtube.

på selve gaden er der et hav af spiserestauranter, jeg mødte op på gaden ved 19.00 og spiste udendørs på en god restaurant.

Under spisningen dukkede pigerne ligeså stille op i civilt tøj, gik ind i en bygning og klædte om, og stillede sig ved cirka 22.00 tiden ud blandt fortovene, flotte piger hvor de fleste tændte mig.

Jeg lavede en aftale med en, og vi gik ind i en bygning med bollerum, jeg havde kraftigt pointeret om hvad jeg ville have og prisen for det, men da vi først var inde, skulle jeg igennem alle numre og scam, inden jeg fik en sølle service for 100 EUR, lærepenge for mig....

Jeg mener at der findes flere historier som denne herinde på euroguide. Og da det ser ud til du er uerfaren i Berlin, vil pigerne 

nok prøve samme nummer på dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg takker for svar.

Ja du har helt ret Berlin er en ny "marke" for mig ;-)

Måske man bare skulle ligge vejen forbi en af de omtalte verdensklasse FKK'er. Men for dælen de gadepiger ser altså godt ud...

Del dette indlæg


Link til indlæg
p0rnleecher skrev, for 38 minutter siden:

Jeg takker for svar.

Ja du har helt ret Berlin er en ny "marke" for mig ;-)

Måske man bare skulle ligge vejen forbi en af de omtalte verdensklasse FKK'er. Men for dælen de gadepiger ser altså godt ud...

Du vil elske det på Artemis, måske er det lidt dyrere og pigerne er måske ikke smukkere. Når det så er sagt, så er det "Heaven on Earth" at lade sine øjne bade i den ene næsten nøgne skønhed efter den anden, inden man vælger én og går på Zimmer med hende (her kan du som regel alt fra at spille ludo med hende til at spille "pik-i-fisse"), når du er færdig og har afregnet, går du i barområdet, sunder dig lidt, samler appetit og napper det næste stykke lamseben. Forholdene er som regel i orden, rene værelser, rene toiletter og sex i de mængder du kan ønske dig (og som din (penge)pung kan række til).

 

Go for it.

FKK elskende OT

Redigeret af Oldtimer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...