Hop til indhold

Recommended Posts

Dane skrev, for 39 minutter siden:

Tak for tip og uddybning. Lyder som om man skal tage en lampe eller lommelygte med, hvis man rigtigt vil nyde synet af hende ;-) 

En hovedlygte er mere praktisk :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det går att tända i taket om man frågar snällt  Det gjorde inte jag förvisso, så det kanske är så att lampan inte fungerar. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
denkræsne skrev, 1 time siden:

Tager selv normalt 30 min men jeg kom efter 5 min, noget hurtigere end normalt pga den gode krop

Det blir bedre med åldern ;) Kan kneppe i en timme med piller :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
denkræsne skrev, 1 time siden:

Rummet lille og mørkt som allerede beskrevet

 

Man venter ved en låge på at komme ind i gården. De havde vist rimeligt travlt så jeg skulle vente lidt tid. Masser af byggearbejdere udenfor og ret tæt på Nørrebrogade.

Skal gå lige til højre når man kommer ind ad låge, så kan man gå af trappe ned til pigerne.Så undgår man pinigt minut hvor man lusker rundt i gården, som jeg gjorde:(

Vil anbefale 15 min til den gode pris på 400. Tager selv normalt 30 min men jeg kom efter 5 min, noget hurtigere end normalt pga den gode krop

Enige at 15 min. er bedste --tog 30 min. ved min anden besøge, men det var lidt kedelig i ca. den sidste 10 min da hun blev lidt utålmodigt (måske træt?).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var tillbaks hos DORKA idag pga att Barbara inte svarade. Barbara en smuk och fin pige, som därtill ger god service....och blir alltid uppokad :D ....och därför blev det Dorka som jag vet har en superfin kropp.

Hade beställt tid till 15:00 men hon dök inte upp förrän kl ca 15:20...de var och shopppade på stan och gjorde sig ingen brädska, verkade det som. Så redan där var det en dårlig start. Fick en dusch och beställde 30 min som förra gången med SF och CIF. Dorka lever sig gott in i det men denna gången hade hon lagt sig till med den där attityden som jag bara avskyr. Så fort man gör nåt fel, tex råkar lägga handen i håret, trycka lite på ena benet mm så blir hon irriterad. Varje gång vi bytte ställning blev hon irriterad och när jag skulle avsluta så ville hon inte ha COF utan det blev Megafrench istället. Inte alls den pige jag träffade frsta gånge. Kedeligt :( 

No go!

Loppan

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, 1 time siden:

No go!

Loppan

 

Tak for advarsel! Det lignede mit andet besøg hos hende. Det ser ud at jeg kan gemme den tredje gang til anden pige ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 2 timer siden:

Var tillbaks hos DORKA idag pga att Barbara inte svarade. Barbara en smuk och fin pige, som därtill ger god service....och blir alltid uppokad :D ....och därför blev det Dorka som jag vet har en superfin kropp.

Hade beställt tid till 15:00 men hon dök inte upp förrän kl ca 15:20...de var och shopppade på stan och gjorde sig ingen brädska, verkade det som. Så redan där var det en dårlig start. Fick en dusch och beställde 30 min som förra gången med SF och CIF. Dorka lever sig gott in i det men denna gången hade hon lagt sig till med den där attityden som jag bara avskyr. Så fort man gör nåt fel, tex råkar lägga handen i håret, trycka lite på ena benet mm så blir hon irriterad. Varje gång vi bytte ställning blev hon irriterad och när jag skulle avsluta så ville hon inte ha COF utan det blev Megafrench istället. Inte alls den pige jag träffade frsta gånge. Kedeligt :( 

No go!

Loppan

 

Kan selvfølgelig ha' været dagen i sig selv, der gav et helt andet resultat end dine første herlige minder ved Dorka. Desværre bliver nogle af pigerne sgu' bare ret hurtigt spoleret i det game der. Jo mere uafklaret upfront, desto større chance er der nok for at det sker. Håber du får bedre held med næste GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Har lige besøgt Dorka.

Synes egentlig hun har en fin attitude og lader sig tage dybt og vedholdende. Ligeledes skal hun roses for afslutningsvis mega uden at spilde en dråbe (trods en uges cølibat)..

Hun kysser ikke og afviser anale tilnærmelser i en venlig tone og det er vel ok.

Hvad angår ydelser og pris forhandles med 'telefondamen' - foretrækker direkte kommunikation.

Sød pige - men kommer ikke igen - der er for mange fristende, indbydende ungarske alternativer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det en lille ussel kælder, med indiskret indgang tæt på Nørrebrogade, med alt alt for blød seng? Så bør de sænke priserne, eller finde sig et bedre sted. 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 6 timer siden:

Er det en lille ussel kælder, med indiskret indgang tæt på Nørrebrogade, med alt alt for blød seng? Så bør de sænke priserne, eller finde sig et bedre sted. 

Er ikke enig i dette. For mig er det vigtigste at den service der loves også gives. Men ja skal man være sammen med en gp  mere end time måske en bedre location ville være at foretrække.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, for 3 timer siden:

Jeg er også fint tilfreds med Dorka. Dejlig pige med en skøn krop.

 

@KindKiddo hvordan var renata? Kan du lave en hurtig mini andmeldelse her? :D tak :)

Ja, Dorka har en fantastisk krop! Dog synes jeg, hendes personlighed/udstråling er so so.

Jeg kom for et ret hurtigt ind og ud og lige på møde med Renata, som jeg godt kan lide dem til tider. Dvs. jeg er pisse ligeglad med GFE til tider. Renata var okay smilende og sød nok, jeg var bare interesseret i at få suttet den og kneppe i 3-4 min. i én stilling og så ud igen uden at skulle konvenserere sådan rigtig, og det gik rigtig fint med Renata. 

Hendes blow (med gummi, når det jo er 15 min.) er ikke noget særligt,  men hun giver sig dejlig god tid og suttede måske 7 min., inden jeg ville kneppe. Hendes fisse var dejlig stram, og vi havde en ret god kemi under sex mht. bevægelser og kneppetempo. Jeg kom hårdt i hendes stramme fisse og var glad :) 

Udseendesmæssigt vil jeg foretrække Dorka, men Renata havde et pænt nok ansigt, som så pænt og sødt ud, når hun smilte. Hun er lav og har en tynd krop, men slet ikke på en fit/spændstig måde. Og da jeg var der, var hendes mave pustet ret meget ud på en unaturlig lidt rund og hård måde, som om hun var gravid. Så lidt mærkeligt ud, men hun havde nok bare lige spist. Så ikke noget, der bør skræmme i at besøge hende, selvom det lyder weird.

Så sød nok pige, pænt nok ansigt (især ved smil), dejlig stram fisse og fin value til 15 min. imo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 5 timer siden:

Ja, Dorka har en fantastisk krop! Dog synes jeg, hendes personlighed/udstråling er so so.

Jeg kom for et ret hurtigt ind og ud og lige på møde med Renata, som jeg godt kan lide dem til tider. Dvs. jeg er pisse ligeglad med GFE til tider. Renata var okay smilende og sød nok, jeg var bare interesseret i at få suttet den og kneppe i 3-4 min. i én stilling og så ud igen uden at skulle konvenserere sådan rigtig, og det gik rigtig fint med Renata. 

Hendes blow (med gummi, når det jo er 15 min.) er ikke noget særligt,  men hun giver sig dejlig god tid og suttede måske 7 min., inden jeg ville kneppe. Hendes fisse var dejlig stram, og vi havde en ret god kemi under sex mht. bevægelser og kneppetempo. Jeg kom hårdt i hendes stramme fisse og var glad :) 

Udseendesmæssigt vil jeg foretrække Dorka, men Renata havde et pænt nok ansigt, som så pænt og sødt ud, når hun smilte. Hun er lav og har en tynd krop, men slet ikke på en fit/spændstig måde. Og da jeg var der, var hendes mave pustet ret meget ud på en unaturlig lidt rund og hård måde, som om hun var gravid. Så lidt mærkeligt ud, men hun havde nok bare lige spist. Så ikke noget, der bør skræmme i at besøge hende, selvom det lyder weird.

Så sød nok pige, pænt nok ansigt (især ved smil), dejlig stram fisse og fin value til 15 min. imo.

Er billederne af Renata ægte? hun ser da ud til at have et rigtig sødt ansigt på billederne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tonny&Roger skrev, for 28 minutter siden:

Er billederne af Renata ægte? hun ser da ud til at have et rigtig sødt ansigt på billederne...

Ja, de er ægte. Og true, når hun smiler, så er det rigtigt sødt, ja :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...