Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/227384

selvom jeg er en gammel overvægtig mand, så gav hun mig en fantastisk gang sex. Lukker øjnene og tænker tilbage på den alt for hurtige 1/2 time. Billederne passer, lejligheden er også god, sengen kunne godt være bedre, hun er her kun i 4 dage mere i denne omgang, så skynd jer :-)  

Redigeret af Slikkefrans
Stavefejl
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slikkefrans skrev, den 22/06/2017 at 22:01:

1000,-

Så måtte du slippe 200 Kr.  mere end mig! ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde ellers besluttet mig for kun at besøge danske piger. Dels fordi jeg er overbevist om, at risikoen for at der er bagmænd bag er væsentligt mindre, men også af mere egoistiske årsager. Min erfaring er nemlig at de danske piger som regel deltager i samværet på en langt mere tilstedeværende måde end de udenlandske piger. 

Tanya er en meget lille og slank pige, men med kvindelige "buler" alle de rigtige steder. Jeg kan egentlig ikke sætte en finger på hvad det var, men jeg blev alligevel bekræftet i at jeg ikke skal besøge udenlandske piger. Hun var både sød og smilende, men hun var bare ikke rigtig til stede alligevel.

Jeg vil ikke fraråde nogen at besøge hende, men det var bare ikke helt rigtigt for mig. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan er hendes super fransk og kys?

Del dette indlæg

Link til indlæg
steve skrev, den 21/1/2018 at 12:03:

Hvordan er hendes super fransk og kys?

Fraværende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Repete skrev, for 12 timer siden:

Fraværende

Fuldstændig enig, derudover er det ikke hendes egne billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så vidt jeg kan se er det hendes egne billeder i annoncen. Hun kører dog med flere samtidige annoncer med andre navne og lignende billeder. Man kan se hvordan de samme piger altid er i den samme by samtidigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke hendes billeder kan jeg godt bekræfte, har selv spurgt ind til det efter mit andet besøg. Men kan godt forstå hvorfor nogle ville tro det, når de endelig møder hende, da det ligner hende på en prik.

Er dog enig med de andre herrer at hendes kys og super fransk ikke er topklasse.

Redigeret af Mikkelcool

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu