Kidiman 0 Skrevet 22. Juni, 2017 Hej folk pas på denne pige hende har jeg været samme på Nørrebro hun bruger ens tid og bruger mange stoffer hun er beskid og fat en anden s kondom under bordet hun vasker sig ikke hun lugter og har rystelser i hele kroppen hun er syg konktake mig for yderligere Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2042 Skrevet 22. Juni, 2017 Kidiman skrev, for 7 minutter siden: Hej folk pas på denne pige hende har jeg været samme på Nørrebro hun bruger ens tid og bruger mange stoffer hun er beskid og fat en anden s kondom under bordet hun vasker sig ikke hun lugter og har rystelser i hele kroppen hun er syg konktake mig for yderligere Det ville klæ alle at give hende penge til lidt omsorg og et bad. Venligst 8000 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas28 187 Skrevet 22. Juni, 2017 Måske et link så Folk ved hvem i taler om? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 520 Skrevet 22. Juni, 2017 Fy fan, begagnad kondom??? Med sperme i??? (Bedre at køre uden) Del dette indlæg Link til indlæg
BigDane 38 Skrevet 22. Juni, 2017 Undskyld jeg lige løfter et lille flag. En HELT ny profil, der som første indlæg skrive sådan om en pige. Det kan da godt være rigtigt, men JEG synes at det virker lidt som en "placeret" anmeldelse. Sorry for min skepsis, og den kan da godt være rigtig. /BigDane 10 Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 599 Skrevet 23. Juni, 2017 Kidiman skrev, for 16 timer siden: Hej folk pas på denne pige hende har jeg været samme på Nørrebro hun bruger ens tid og bruger mange stoffer hun er beskid og fat en anden s kondom under bordet hun vasker sig ikke hun lugter og har rystelser i hele kroppen hun er syg konktake mig for yderligere Lidt enig med @BigDane - det ligner mest af alt en Google translate... er det rigtigt @Kidiman ? (tager jeg fejl, bøjer jeg mig i støvet og lægger mig flat ned - og undskylder...) Dressmann 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thomasonly64 Skrevet 23. Juni, 2017 Lyder som om at trådstarter selv har nogle problemer at arbejde med. Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 23. Juni, 2017 Tråden bør fjernes. Der er linket til en pige, som kan tabe mange kunder,selv om hun måske er helt uskyldig! 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Sugardad 142 Skrevet 23. Juni, 2017 Gerrard skrev, for 20 minutter siden: Tråden bør fjernes. Der er linket til en pige, som kan tabe mange kunder,selv om hun måske er helt uskyldig! Det lyder tåbeligt. Læserne herinde må selv være i stand til at vurdere kildens troværdighed. Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 25. Juni, 2017 Lemac skrev, den 22/6/2017 at 18:32: Fy fan, begagnad kondom??? Med sperme i??? (Bedre at køre uden) Han skriver at han så et brugt kondom ligge og flyde. Du misforstår ... Dressmann skrev, den 23/6/2017 at 07:45: Lidt enig med @BigDane - det ligner mest af alt en Google translate... Det ligner overhovedet ikke Google translate. Det ligner en der er dårlig til at skrive. fat=fandt samme=sammen (med) beskid=beskidt Osv. Den slags fejl kan en maskinoversættelse ikke lave. 2 Del dette indlæg Link til indlæg