Hop til indhold
Gæst

Horsens, Borgergade 23 og Sønderbrogade 11

Recommended Posts

Gæst

Vil lige høre lidt status på de 2 steder, - er Nam stadig på Borgergade?,  Og hvilke oplevelser kan man få der?

Lady Spa - der har tidligere været en meget rødhåret dame på stedet. Er hun der stadig, og hvad kan man forvente her.

Kommer forbi om et par uger, og vil derfor gerne opdateres inden, her på siden eller i en pm. På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved der ligger et thaimassagested på Nørregade i Horsens, men ved ikke om de også har sex på menuen. Det hedder Natscha Thaimassage. Der er også et sted på Smedegade, men her ved jeg heller ikke om man kan få sex. Lidt ubrugeligt svar I know, men måske nogle andre herinde kan genkende dem og har været der.. :)

Redigeret af Sofiala

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tommeltot skrev, for 6 timer siden:

Vil lige høre lidt status på de 2 steder, - er Nam stadig på Borgergade?,  Og hvilke oplevelser kan man få der?

 

Et godt stykke tid siden jeg har været der.. Nam hjælper vist til der, men ikke fast - du kan jo spørge hvornår hun er på vagt..

Nam giver HJ, har hørt at der er en af pigerne der giver FP, men har ingen erfaring..

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sønderbrogade 11 byder vist højst på HJ - Smedegade 26 i kælderen er til det hele - fik super god behandling for et par måneder siden af køn pige i 30'erne. Borgergade 23 kender jeg ikke. Men prøv ellers Mukda i kælderen, Sønderbrogade - skråt over for porten til nr. 11  - der fås også det meste

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for input - men der må da være flere som kan fortælle lidt om Horsens thai klinikker!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vil lige høre om der er nogle af thaiklinikkerne i Horsens hvor pigerne er under 30

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tommeltot skrev, for 3 timer siden:

Vil lige høre om der er nogle af thaiklinikkerne i Horsens hvor pigerne er under 30

De fleste af pigerne er vist 40+ så det bliver svært at finde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...