Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Sweex

Efter et langt tilløb, fik jeg endelig prøvet denne skønne kvinde.

https://annoncelight.dk/showad/222290

Jeg vil godt sætte en tyk og fed streg ynder GFE. Det er med lidenskabelige kys, meget nusseri og varme fra den lille dame. 

Jeg vil egentlig ikke fortælle hvad der skete i detaljer, men bare sige at hun er ikke berøringsangst, der var sex i forskellige stillinger slik til hende og bj til mig, med hætte.

2000 kr. For en time, er i den høje ende, men jeg følte jeg fik service for hver en krone. 

Pigen 10/10 naturlig hele vejen rundt.

Stedet 10/10 det kan ikke blive mere diskret.

Sex 9/10 jeg har intet at sætte på hende, jeg sætter den "kun" til 9, så vi kan arbejde hen mod 10 næste gang jeg besøger hende :ph34r::D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah Sweex,

Velkommen i Brunellas fanclub. Jeg har selv besøgt Brunella mange, mange gange og hvor har du ret. Et besøg hos Brunella er 100% GFE med en vidunderlig pige der nyder samværet som en dybt forelsket kæreste - hver gang.

Varm anbefaling fra Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Dog lidt ærgerligt, at alle hendes billeder ikke er "hende" og tænker ikke kun på dem af dukken .. 

Men, Fræk og lækker, derfor jeg undres over billederne ikke er 100% (nye) da hun jo ikke har behov for at pynte på det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy

Øhh er det mig der er lidt forvirret eller hvad. Brunella er hun ikke Dollysex ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy
whoisyourdaddy skrev, Lige nu:

Øhh er det mig der er lidt forvirret eller hvad. Brunella er hun ikke Dollysex ? 

ahha skulle have læst ordentligt. Hun har også en dukke til rådighed:) sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, den 29/7/2017 at 20:50:

Dog lidt ærgerligt, at alle hendes billeder ikke er "hende" og tænker ikke kun på dem af dukken .. 

Men, Fræk og lækker, derfor jeg undres over billederne ikke er 100% (nye) da hun jo ikke har behov for at pynte på det ;) 

Jeg er ikke 100% uenig med dig, men på den anden side kunne jeg, selv efter at have undersøgt hver cm2 af Brunellas vidunderlige krop med læber og tunge, godt tro at billederne er helt opdaterede. Billederne er ikke af Brunella, hun fortalte mig engang, at det skyldes frygt for genkendelse. Hvilket jeg synes er fair nok, når bare billederne i annoncen alligevel er retvisende, hvilket er tilfældet med Brunella

MVH
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der bliver brugt andre billeder end personen selv i annoncen, bør det selvfølgelig anmærkes i annoncen. Det er vel i begge parters interesse med så stor gensidig tillid som muligt, så derfor også i GP's interesse at anføre dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er det bare mig, men jeg kan sagtens se forskel på hendes dukke og de øvrige. Men helt klart dårlig stil hvis de sidstnævnte ikke er af hende selv, og så er jeg faktisk glad med årsagen hertil ... specielt da billederne jo netop kun er udsnit af en given kvindekrop. Giver ingen mening whatsoever - i min optik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På besøg hos Brunella et par dager siden.  100% satisfaction og jeg tænker allerede på hvornår jeg skal komme tilbage. En dejlig og skøn pige med en fisse som smager fantastisk! : )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...