Hop til indhold

Recommended Posts

hvor henne ? jeg har ændret min alder på profilen derinde ,d et er tit det som er mit søgeproblem, og hun kommer ikke frem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Hun er der, hun er vist også omtalt herinde før. 

Har ikke mødt hende - og kommer heller ikke til at møde hende, men skrevet kort med hende - fik "timepris" tilbudt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ktc

Babimiss , har tidligere haft en profil under et andet navn, kan dog ikke huske hvilken.

Hun er en ret speciel kvinde/pige..... hendes sprog ladet dog lidt tilbage ( lidt for primitivt efter min overbevisning - skal dog nævnt 100 % dansk ) hun er let antændeligt hvilken vel er

i orden :-) - og kan man holde sig ...så kan man opleve hende i fuld orgasme....også multi. Dog ikke en som jeg personlig vil date igen...... her er hendes sprog den store hindring.

Så dit råd er vel bare - få en aftale.....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ktc skrev, den 28.6.2017 at 19:07:

Babimiss , har tidligere haft en profil under et andet navn, kan dog ikke huske hvilken.

Hun er en ret speciel kvinde/pige..... hendes sprog ladet dog lidt tilbage ( lidt for primitivt efter min overbevisning - skal dog nævnt 100 % dansk ) 

 

 

Hun er ikke 100% dansk, hun er fra et eller andet sted i det tidligere Jugoslavien. 

Hun har enten skiftet profilnavn eller profil flere gange her er hendes nyeste profil som er oprettet i dag: https://sugardaters.com/da/profile/GQWD_1wyRr

Hendes udsende er også ændret siden 2017, jeg vil ikke sige at hun er blevet kønnere, men det er jo smag og behag - 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

så længe hun har make up på ser hun godt ud........ uden make up knaaaaaaaaaaaaap så godt ud.  hun elsker sex, og især at blive slikket, og ret vild i sengen hvis man kan finde ud af at bruge sit udstyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 10 timer siden:

så længe hun har make up på ser hun godt ud........ uden make up knaaaaaaaaaaaaap så godt ud.  hun elsker sex, og især at blive slikket, og ret vild i sengen hvis man kan finde ud af at bruge sit udstyr

Ja, det ved jeg. Jeg var forbi for et par uger siden og det var uden makeup....... Og du har ret hun elsker at blive slikket og det var god sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ktc

Har været lidt on off de seneste år - men tiden ændre vel os alle - og på pict i de forskellige fora er det vel pyntet lidt gælder vl også på D..... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...