Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som har erfaringer med Vardevej 54 i Vejle.

Skrevet

Hejsa - dette indlæg burde du skrive under Efterlysninger i stedet for anmeldelser.

Og brug endelig søgefeltet - søg og du skal finde!

Skrevet

Jeg har været forbi et par gange på det sidste.

Selve stedet er ikke noget at skrive hjem om, altså rent lokalemæssigt, mørkt og lidt kælderagtigt, men nu er det jo heller ikke arkitektur og indretning man kommer efter. Men det ligger rimelig diskret, dog ud til befærdet vej, men man skal ind i en "gyde"/indgang til vaskeriet. Jeg har ikke mødt nogle på min vej ind eller ud endnu.

Selve pigen er efter min smag et besøg værd, rar, flink og imødekommende. Jeg kommer kun for sex, og springer massagen over, og det er helt fint med hende. Hun er klart mere lækker end de billeder man kan se på AL. Sutter over middel uden, og sex i øvrigt med, dejlig våd, piver og stønner dejligt, og for mit vedkomne er kys til hende velkomne, dejlige bryster, så jeg sex'er hende som hun var min egen og giver hende hele turen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.