Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa - dette indlæg burde du skrive under Efterlysninger i stedet for anmeldelser.

Og brug endelig søgefeltet - søg og du skal finde!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Jeg har været forbi et par gange på det sidste.

Selve stedet er ikke noget at skrive hjem om, altså rent lokalemæssigt, mørkt og lidt kælderagtigt, men nu er det jo heller ikke arkitektur og indretning man kommer efter. Men det ligger rimelig diskret, dog ud til befærdet vej, men man skal ind i en "gyde"/indgang til vaskeriet. Jeg har ikke mødt nogle på min vej ind eller ud endnu.

Selve pigen er efter min smag et besøg værd, rar, flink og imødekommende. Jeg kommer kun for sex, og springer massagen over, og det er helt fint med hende. Hun er klart mere lækker end de billeder man kan se på AL. Sutter over middel uden, og sex i øvrigt med, dejlig våd, piver og stønner dejligt, og for mit vedkomne er kys til hende velkomne, dejlige bryster, så jeg sex'er hende som hun var min egen og giver hende hele turen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...